נתי אמסטרדם מונה למנכ"ל VMware ישראל

אמסטרדם יחל בתפקידו השבוע ויחליף את רענן ביבר, ששימש כמנכ"ל VMware ישראל כמעט שלוש שנים ● רון קוהבלום, המנכ"ל הקודם, מונה למנהל לקוחות אנטרפרייז ב-EMC ישראל

נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל הנכנס

נתי אמסטרדם, מנהל מכירות אזורי ב-VMware ישראל, מונה למנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה.

אמסטרדם יחליף את רענן ביבר, ששימש מנכ"ל VMware ישראל בשלוש השנים האחרונות, ואשר הודיע במפתיע על עזיבתו בסוף השבוע האחרון, כפי שפורסם בלעדית באנשים ומחשבים.

אמסטרדם שימש בתפקידו האחרון כמנהל מכירות אזורי לתחום מחשוב ענן וכלי ניהול לאגן הים התיכון ב-VMware. בעבר שימש כדירקטור שירותים מתקדמים באינטגריטי (Integrity Systems) במשך שנתיים וחצי. לאחר מכן היה מנהל הפעילות העסקית בתחום אבטחת מידע בבינת תקשורת ומחשבים, שם קודם והיה לדירקטור פיתוח עסקי ושיתופי פעולה בבינת תקשורת, יחידה חדשה אותה הקים. בהמשך היה אמסטרדם מנהל מכירות בסימנטק (Symantec) ישראל. אמסטרדם הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

ביבר, אשר מונה לתפקיד לפני שלוש שנים ובסוף השבוע הודיע על רצונו לסיים את כהונתו כמנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. אמסטרדם יחל את תפקידו השבוע.

ביבר הקים את הסניף הישראלי של דל (Dell) ב-1999. קודם לכן עבד במוטורולה (Motorola), אליה הגיע לאחר ששימש כמנכ"ל באחת החברות מקבוצת אמת מיחשוב. שלומי קוארטלר, המנכ"ל הנוכחי של דל ישראל, היה מי שהחליף את ביבר בחברה.

רון קוהבלום, מנכ"ל VMware ישראל לשעבר

רון קוהבלום, לשעבר מנכ"ל VMware ישראל

ביבר החליף בתפקיד מנכ"ל VMware ישראל את רון קוהבלום, שעזב את החברה ופנה ליזמות בתחום הנדל"ן. לאנשים ומחשבים נודע כי באחרונה שב קוהבלום לענף ה-IT המקומי, ומונה כמנהל לקוחות אנטרפרייז ב-EMC ישראל. EMC העולמית היא הבעלים ב-80% של VMware העולמית.

ב-VMware ישראל אישרו את הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים