בני גורביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל כללביט במקום גיל ארזי

גורביץ' משמש כיום כראש מערך מערכות מידע בבנק איגוד ● ארזי אמר כי "אני מסיים תקופה מרתקת שבה השלמנו הטמעה ופיתוח של פרויקטים רבים שסייעו למימוש השינויים המבניים שעברה כלל"

בני גורביץ', מנמ"ר בנק איגוד הנכנס. צילום: פלי הנמר

אל"מ (מיל) בני גורביץ', ראש מערך מערכות מידע בבנק איגוד, מונה לתפקיד מנכ"ל כללביט, זרוע המחשוב של כלל ביטוח. הוא יחליף את גיל ארזי, מנכ"ל החברה, שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות לאתגרים חדשים, ייתכן אף בשיתוף פעולה עם כלל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

ארזי מונה לתפקיד כללביט לפני שלוש שנים. הוא איש כספים במקצועו ובתפקידיו הקודמים היה בצד של הלקוחות העסקיים של ה-IT. בעקבות פנייה של מנכ"ל כלל, איזי כהן, קיבל על עצמו ארזי את תפקיד מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של חברת הביטוח.

בשיחה עם אנשים ומחשבים מסכם ארזי את תפקידו ואומר כי "אני מסיים תקופה מרתקת שבה השלמנו הטמעה ופיתוח של פרויקטים רבים שסייעו למימוש השינויים המבניים שעברה כלל והענף כולו, תוך שדרוג מערכי הליבה ומערכות הלוויין של חברת האם שלנו. בין היתר שדרגנו את מערכת הבריאות, ולדעתי זו מערכת הבריאות הטובה הקיימת כיום בשוק הביטוח".

עוד מוסיף ארזי כי "פרויקט נוסף מרכזי ביותר וקריטי אשר לקחנו על עצמנו ביחד עם הצוותים המקצועיים שלנו ושותף מצויין – סאפיינס (Sapiens), הוא החלפת מערכות הפנסיה של כלל כולל תשתיות ומערכות הלוויין, כאשר המנועים הוחלפו למערכת של סאפינס ומערכות הלוויין נבנו על ידי כללביט וכל זאת בתוך 15 חודשים כולל תהליך הסבה מלא. מדובר בפרויקט בהיקף של עשרות רבות של מליוני שקלים" אומר ארזי.

ההיכרות הביזנס לטכנולוגיה

פרויקטים נוספים שקשורים בשדרוג התשתיות הדיגיטליות של כלל, בוצעו גם הם במהלך כהונתו של ארזי שנחשב למנכ"ל דינאמי, המשלב בין ההיכרות עם הביזנס לטכנולוגיה. אחד הפרויקטים אף זכה בפרס בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים. שדרוג לא פחות גדול החל בתקופתו של ארזי במערך ביטוח החיים, שהוא אחד מן התחומים הגדולים והחשובים ביותר בכלל ואשר נמצא כעת בתהליך שדרוג משמעותי.

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות

ארזי הוא רואה חשבון בהשכלתו, ובמהלך 20 השנים האחרונות כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח מגדל והפניקס, עד שגויס כאמור לכללביט על ידי המנכ"ל, איזי כהן. "לדעתי מנמ"ר במגזר הפיננסי ובמיוחד בחברת ביטוח חייב להכיר קודם כל את הביזנס, להכיר לעומק את עולם הביטוח ולשלב את זה עם הידע הטכנולוגי. ישנה חשיבות להבנה העסקית עם החיבור הנדרש לחברה לטכנולוגיה מתקדמת שתחסוך ותייעל את הארגון ותמנף אותו", אומר ארזי.

הוא מציין כי תנופת העשייה נעשתה לא מעט בזכות האנשים המצוינים שעובדים בכללביט, המעסיקה כיום כ-600 אנשים, וכן בזכות הנהלה נפלאה הן בכללביט והן בכלל ביטוח אשר הביאה לשותפות מנצחת.

חיזוק מערך הבקרה הארגוני

בדו"ח הכספי האחרון שהגישה כלל באוגוסט 2015, רומז דירקטוריון החברה לתחום המחשוב והטכנולוגיה. "ראוי לציין כי החברה נמצאת בתהליך מתמיד של חיזוק מערך הבקרה הארגוני, תוך בחינת תהליכי העבודה המרכזיים וכן בתהליך של פיתוח, שדרוג ו/או החלפה של מספר מערכות מידע, בין היתר מתוך מגמה לשפר ולייעל את ביצוע התהליכים השונים ו/או את הבקרה הפנימית ו/או את השירות ללקוחות".

על תפקידו של מנכ"ל כללביט התמודדו מספר מנמ"רים בכירים במשק וכן בכירים מחברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות. הבחירה בגורביץ' היא טבעית מאחר והוא מגיע מהמגזר הבנקאי שהפעילות שלו נושקת במידה רבה לתחום הביטוח.

גורביץ' נכנס לתפקידו בבנק איגוד בשנת 2008. הוא אלוף משנה במילואים, בוגר מסלול ממר"ם בצה"ל ובין תפקידיו הבכירים היה מפקד ממט"ל וסגן מפקד לוטם. טרם עבר לבנק איגוד כיהן כמנהל חטיבת סאפ (SAP) ב-EDS. גורביץ' בעל תואר שני במדעי הניהול באוניברסיטת תל אביב. לתפקידו ייכנס בעוד כחודשיים, ובינתיים יתחיל הבנק באיתור מחליף.

לא נתקבלה תגובת גורביץ' עד למועד כתיבת הידיעה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד חיצוני של אגוד

    אולי המנמר הבא ידאג להכניס את כל החיצוניים כעובדי חברה מן המניין לאחר שנים רבות כעובדים חיצוניים ושלא נרגיש מופלים לרעה.

  2. עובד אגוד מערכות

    בחירה טובה של כלל מקצוען אמיתי ולפני הכל בן אדם בהצלחה!

אירועים קרובים