פלאפון תשיק בימים הקרובים את Cloudit – שירותי ענן לעסקים קטנים

לצורך הקמת הפעילות, תיעזר החברה בטריפל סי, ספקית מורשית של Odin האמריקנית, המספקת פלטפורמה לשירותי מחשוב בענן עבור מפעילות סלולר גדולות, שתספק ליווי ותמיכה טכנית לפלטפורמה

פלאפון: חוזרים מחל"ת

פלאפון תשיק בימים הקרובים שירותי ענן לעסקים קטנים בשם Cloudit – פלטפורמה ללקוחות עסקיים, הכוללת מגוון שירותי מחשוב מבוססי ענן, במודל של דמי שימוש חודשיים.

לצורך הקמת הפעילות חברה פלאפון לטריפל סי, שתספק ליווי ותמיכה טכנית לפעילות. טריפל סי היא ספקית מורשית של Odin האמריקנית, המספקת פלטפורמה לשירותי מחשוב בענן עבור מפעילות סלולר גדולות, בהן O2 אנגליה, טלקום איטליה, KPN הולנד, SFR צרפת ועוד.

בין השירותים שתציע פלאפון: Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft), שיתוף קבצים מאובטח, גיבוי תכנים לעסק, תוכנות לאבטחת מידע, ובעתיד גם תוכנות לניהול פיננסי ועוד. השירותים שנבחרו בשלב ראשון הורכבו על פי סקר שביצעה פלאפון בקרב מאות עסקים קטנים בארץ, אשר בחן את צורכי המשרד הדרושים ללקוח עסקי קטן או בינוני.

Cloudit היא פלטפורמה מודולרית, מאפשרת גמישות בניהול המשאבים – הלקוח יוכל לבחור בשירותים הרצויים לו ואף להחליט מתי להוסיף או להסיר שירותים באופן עצמאי, ללא צורך בשדרוג מערכות מחשוב יקרות, תוך אפשרות להיות מעודכן בגרסאות העדכניות ביותר של כל מוצר.

אחד התחומים הצומחים בארץ ובעולם בשנים האחרונות

אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, אמר, כי "תחום השירותים מבוססי הענן הוא אחד התחומים הצומחים בארץ ובעולם בשנים האחרונות, וחברות טלקום רבות בעולם נכנסו לתחום זה. בזכות הניסיון הרב שלנו בעולם העסקי, זיהינו צורך בקרב לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים לקבל כלים שיאפשרו להם להיות מחוברים לעסק, לעובדים ולשוק מכל מקום ובכל זמן. לקוחות אלו נאלצו עד כה לרכוש באופן עצמאי ובנפרד כל אחד מהשירותים הדרושים להם למשרד ולבית העסק. מעתה הם יוכלו לקבל סל פתרונות שלם במקום אחד".

בנוסף, ציין עופר, כי "עסקים קטנים נדרשים לשירותים יותר מתוחכמים של גיבוי ומחשוב לעומת לקוחות פרטיים, ובניגוד לעסקים גדולים, אין להם, על פי רוב, איש מחשבים שמנהל עבורם את הנושא. לפי ההערכות, בישראל יש כ-250 אלף בתי עסק קטנים ובינוניים, המונים עד 30 עובדים, כך שמדובר בפוטנציאל שוק של מיליוני שקלים בחודש". עופר הוסיף, כי צוות המכירות של החברה הוכשר למכירת שירותי הענן, "וגם גויס והוכשר צוות שתפקידו לעזור ללקוח להטמיע את השירותים שרכש ולעזור לו להפיק את המירב מכל שירות".

רמי נחום, מייסד ובעלים של טריפל סי, אמר היום, כי "פלאפון היא חברת התקשורת הראשונה בישראל שמשיקה שירותי מחשוב על גבי הפלטפורמה של שותפתנו Odin האמריקנית. חברנו לפלאפון על מנת להגיע לפלח שוק, שאינו מקבל מענה כיום והוא לקוחות ה-SOHO וה-SME. (עסקים קטנים ובינוניים). בזכות הפלטפורמה האוטומטית תתאפשר מכירה מהירה ללקוח והנגשת השירותים באופן מיידי, כך שהלקוח או איש המחשבים שלו יוכלו לנהל את כל המשאבים של העסק באופן עצמאי, ללא צורך בפנייה לכמה חברות תוכנה, שיציעו כל אחת את הפתרון הנחוץ לעסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים