אגף מערכות מידע בשב"כ זכה באות הוקרה בתחרות מצטייני המחשוב

יורם כהן, ראש השב"כ, קיבל אות הוקרה מיוחד שהוענק לאגף מערכות מידע בשירות הביטחון הכללי, במסגרת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים

מימין: יורם כהן, ראש השב"כ, ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. צילום: קובי קנטור

אות הוקרה מיוחד הוענק לאגף מערכות מידע בשירות הביטחון הכללי במסגרת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים. הטקס נערך היום (ד') באולם אירועים לאגו בראשון לציון. הטקס נערך זו השנה ה-13 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

על מקבלי אותות ההצטיינות השנה נמנה ארגון השב"כ. לפני כחודש  נפגשה ועדת שופטים מיוחדת עם שי"ן, ראש אגף טכנולוגיות מידע בשב"כ, שפרס בפניה את פעילות האגף. חברי הוועדה היו: חזי כאלו, מנכ"ל בנק ישראל, לשעבר סמנכ"ל משאבי אנוש ומידע בשירותי בריאות כללית וראש אגף בשב"כ; אסתר לבנון, לשעבר מנכ"לית הבורסה, מנהלת המחשוב בבורסה ומנהלת המחשוב של השב"כ; מיכאל ליבר, ראש אגף טכנולוגיות מידע ביד ושם; אל"מ (מיל') אלי פרנק, מנכ"ל FrankIT, לשעבר סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק ולשעבר מפקד ממר"ם. יורם כהן, ראש השב"כ, קיבל את אות ההצטיינות המיוחדת.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

להשתלב בליבת העשייה

בנימוקי הזכייה כתבו, בין השאר, חברי הוועדה המיוחדת כי "יחידת ה-IT בשב"כ הצליחה להתאים את פעילותה ליעדים של הארגון ולהשתלב בליבת העשייה שלו. היא העמידה פתרונות שתומכים בצרכי השירות, ויזמה יכולות חדשות, על בסיס טכנולוגיות חדשניות. אגף טכנולוגיות המידע בשירות עובד ברמה יוצאת דופן ובהצטיינות, באופן ייחודי בהשוואה למה שמוכר בכלל השוק. יש הזדהות מוחלטת של ה-IT עם היעדים המבצעיים ועם הפעילות המודיעינית, הסיכולית והמבצעית של השירות. כל אנשי ה-IT, בכל הרמות, משתלבים בפעילות המבצעית, וכך יכולים ללמוד מקרוב ובזמן אמת על הצרכים והאתגרים, ולהעמיד את הפתרונות הנכונים".

עוד נכתב בנימוקי הזכייה כי "הפעילות הייחודית של הארגון, היקפי המידע העצומים לסוגיו השונים, לרבות טקסט, קול ו-וידיאו, והצורך למתן מענה בזמן אמיתי, הובילו את האגף להעמיד תשתיות ולייצר פתרונות שנמצאים בחזית הטכנולוגית. יש שילוב יפה ומוצלח מאוד של טכנולוגיות מסחריות סטנדרטיות, טכנולוגיות חדשניות 'סטארט-אפיות', ופיתוחים ייחודיים שנעשים פנימית באגף – הנותנים את המענה הנדרש לצרכים ומאפשרים יכולות מבצעיות, קיימות וחדשות".

"טכנולוגיות המידע בשב"כ", סיכמו חברי הוועדה, "הן מתקדמות מאוד, ושותפות מלאות לסיכול טרור, מניעת ריגול והגנה בסייבר – ובכלל זה ההתמודדות עם האיומים המשתנים והצרכים המבצעיים החדשים הנדרשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים