ליאורה שכטר נבחרה לתפקיד יו"ר פורום מנהלי מערכות המידע בשלטון המקומי

שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, נבחרה ברוב קולות חברי הנהלת הפורום, המורכבת מנציגי 15 רשויות מקומיות בישראל ● היא תחליף את ד"ר עדי קפליוק, מנמ"ר עיריית גבעתיים, שפרש לגימלאות

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו והיו"ר הנכנסת של פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, נבחרה אתמול (ב') לתפקיד יו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי. שכטר תחליף את ד"ר עדי קפליוק, מנמ"ר עיריית גבעתיים, שעמד בראש הפורום מאז הקמתו.

קפליוק פורש בימים הקרובים לגמלאות, ובעקבות סיום תפקידו הוכרז על בחירות לתפקיד היו"ר. שכטר נבחרה ברוב קולות חברי הנהלת הפורום, המורכבת מנציגי 15 רשויות מקומיות בישראל. על התפקיד התמודדו יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין, איציק כרמלי, מנמ"ר ראשון לציון, וירון גנץ, מנמ"ר המועצה האזורית חבל מודיעין.

ד''ר עדי קפליוק, מנמ''ר עיריית גבעתיים ויו''ר פורום המנמ''רים ברשויות המקומיות. צילום: קובי קנטור

ד"ר עדי קפליוק, מנמ"ר עיריית גבעתיים ויו"ר פורום המנמ"רים ברשויות המקומיות. צילום: קובי קנטור

מיד לאחר בחירתה בירכה שכטר את קפליוק, שהוביל את הפורום בשנים האחרונות והיה הרוח החיה בו. "האתגרים העומדים בפני הפורום הם רבים", אמרה שכטר. "הן במיסוד מעמד וסמכויות מול משרדי הממשלה והשלטון המקומי, והן בשיתופי פעולה בין המנמ"רים.

שכטר, סא"ל במיל, היתה מנהלת הטכנולוגית של אגף התקשוב בצה"ל. היא מכהנת כמנמ"רית עיריית תל אביב מאז 2011, אז החליפה את אבי קטקו.

הפורום פועל כגוף מקצועי המייצג את האינטרסים המקצועיים של מנהלי הטכנולוגיה ברשויות המקומיות, ומייצג אותם בפני מוסדות השלטון, ועדות הכנסת ועוד. ההישג העיקרי של הפורום, שהושג לא מכבר אחרי מו"מ ממושך עם משרד הפנים, הוא מיסוד המקצועות הטכנולוגיים בשלטון המקומי. בעקבות הסכם שנחתם עם משרד הפנים, הוכנסו לספר התפקידים הרשמי של הרשויות המקומיות התפקידים הבאים: מנמ"ר, מנהל אבטחה, מנהל רשת, מנהל אינטרנט עירוני, מנהל פרויקט, מנהל התפעול. זאת לצד אתגרים נוספים.

האיגוד פועל באמצעות פעילות של מפגשים מקצועיים, כנסים שנתיים ביניהם כנס המחשוב המוניציפלי בשיתוף עם אנשים ומחשבים, והשתלמות מקצועית נוספת במהלך השנה. בכנס המיחשוב המוניציפלי, שנערך  בחודש נובמר השנה, אמר קפליוק כי נדרש הידוק פעולה ברמת מחשוב בין  השלטון המקומי הארצי לבין המקומי, מאחר והרשות המקומית היא זו שנמצאת בחזית מול האזרח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים