ולנס קיבלה את פרס האמי הטכנולוגי על תרומתה לשיפור איכות הצפייה בטלוויזיה

בפרס זוכות מדי שנה חברות שהפגינו חדשנות טכנולוגית יוצאת דופן, ובכך השפיעו באופן מהותי על שוק הטלויזיה והבידור העולמי ● דרור ירושלמי מנכ"ל החברה: "היה לנו חזון - יצירת פתרון טוב יותר להפצת וידיאו באיכות גבוהה"

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס. צילום: אבי לנדמן

בטקס יוקרתי של ארגון ה-Emmy, שהתקיים בסוף השבוע, במלון בלג'יו (Bellagio) בלאס וגאס, בצמוד לתערוכת האלקטרוניקה CES, קיבל דרור ירושלמי מנכ"ל חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens) את פרס האמי הטכנולוגי על תרומתה לשיפור איכות הצפייה בטלוויזיה. זאת, באמצעות טכנולוגית HDBaseT שפיתחה ואשר הפכה לתקן עולמי להפצת תכני מולטימדיה בבתים, עסקים ומקומות ציבוריים.

בפרס זוכות מדי שנה חברות שהפגינו חזון וחדשנות טכנולוגית יוצאות דופן, ובכך השפיעו באופן מהותי על שוק הטלויזיה והבידור העולמי. הטכנולוגיה של ולנס משמשת כיום כ-150 חברות ברחבי העולם, בהן יצרניות האלקטרוניקה המוכרות NEC, פנסוניק (Panasonic), פיליפס (Philips), פיוניר (Pioneer), היטאצ'י (Hitachi) ועוד. ולנס הכריזה במהלך CES, על הצעד הבא שלה – כניסה לעולם הרכב, לאחר שיצרניות הרכב דיימלר (Daimler AG) וג'נרל מוטורס (General Motors) וכן דלפי (Delphi), ספקית טכנולוגיות מובילה לתעשיית הרכב, הודיעו על הצטרפותן לארגון HDBaseT, המבוסס על הטכנולוגיה של ולנס.

מימין לשמאל: דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס, אריאל סובלמן, נשיא ארגון HDBaseT, עירן לידהCTO  ולנס, מיכה ריסלינג, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בולנס ויאן באוור, דיימלר. צילום: אבי לנדמן

מימין לשמאל: דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס, אריאל סובלמן, נשיא ארגון HDBaseT, עירן לידהCTO ולנס, מיכה ריסלינג, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בולנס ויאן באוור, דיימלר. צילום: אבי לנדמן

בנאומו, עם קבלת הפרס, אמר דרור ירושלמי כי "בשנת 2006, כאשר הוקמה ולנס על ידי שישה מייסדים  במרתף ביתי במכבים, היה לנו חזון: יצירת פתרון טוב יותר להפצת וידיאו באיכות גבוהה. כיום אני מקבל את הפרס בשם 180 עובדי ולנס, השותפים לפיתוח טכנולוגיית HDBaseT ולהישגים אליה הגיעה היום. הם אלו שממשיכים ללא הרף בפיתוח הדורות הבאים והיישומים הנוספים של הטכנולוגיה, ומציגים יזמות, חדשנות והתמדה בלתי נלאים. כיום, ברור מעל לכל ספק כי עשינו שינוי, עם טכנולוגיה שמאפשרת הפצה פשוטה של וידיאו באיכות אולטרה HD, ואני גאה ונרגש מהישג זה. הפרס הזה שייך גם לארגון  HDBaseT שהקמנו וכולל היום 150 חברות שפועלות יום-יום להפצת הטכנולוגיה והטמעתה במגוון רחב של שימושים".

טכנולוגיית HDBaseT מאפשרת חיבוריות plug-and-play בין מקורות וידיאו אולטרה HD, לבין מסכי התצוגה, ללא צורך בדחיסה ותוך שמירה על איכות התוכן, בצורה קלה ופשוטה לשימוש. זאת, בכבל רשת סטנדרטי יחיד המגיע עד לאורך של מאה מטר ומאפשר העברה של אודיו, וידיאו, את'רנט, אותות בקרה, אספקת חשמל עד 100w ותמיכת USB 2.0. תכונות ייחודיות אלה מייתרות את ריבוי הכבלים המוכר בכל בית ועסק, ומאפשרות למתקינים ולמשתמשים להשתמש בכבל אחד בלבד, סטנדרטי, אמין וזול. כיום, ולנס היא האחראית הבלעדית העולמית ליותר מ-30 פטנטים מוכרים ומספר דומה בתהליך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים