סנאפצ'ט מביאה לאינטרנט בראשונה "סיפורים" מהאוסקר

אפליקציית הניידים הביאה השבוע סוף סוף את היכולות שלה לרשת ● כפתיח היא שידרה עדכונים חיים של טקס פרסי האקדמיה, שהוגשו במתכונת ה-Stories המוכרת

ונעבור לכתבנו מהשטיח האדום - סנאפצ'ט. צילום: BigStock

עד עכשיו הייתה סנאפצ'ט (Snapchat) אפליקציה לניידים בלבד. שלשום (א') בערב (לפי שעון ארצות הברית) התקיים טקס האוסקר הנוצץ והאלמותי, שהיווה זרז לאפליקציה ממוקדת הצילום, שהגישה גם ברשת את מה שידוע בכינויו כ-Stories, שהיו למעשה דיווחים חיים מטקס האוסקר שהועלו באתר החברה, snapchat.com.

סרטון הווידיאו המתנגן-כל-העת מזכיר חוויית צפייה ב-Twitter Moments, אלא שבסגנון הסנאפצ'טי הטיפוסי יש גם פילטרים וכותרות. הדיווחים סיפקו לצופים פרספקטיבה חיה של האירוע, בנפרד ממסך הטלוויזיה, והדגישו את כוחה של סנאפצ'ט בתיעוד אירועים חיים.

ה"סיפורים" של סנאפצ'ט הולכים והופכים לטרנד מתעצם בקרב צעירים שמעוניינים להדגיש את חיי החברה שלהם ולהראות לעולם מי בעל המסיבה הכי טובה בעיר. עכשיו, עם הגיעה לאינטרנט, יש לה סיכוי לצבור אפילו יותר אהדה, או כפי ש-TechCrunch מציין – סנאפצ'ט באינטרנט יכולה לאפשר לאתרי צד שלישי להטמיע תוכן של חוויות בשידור חי.

האפליקציה החלה לפלרטט עם האינטרנט בשבועות האחרונים ול-Stories שלה עשוי להוות את הכוח לכבוש צופים גם משולחן העבודה. אגב, בחודש ינואר הוסיפה החברה כתובות URL, אולם הן אינן מובילות לשום תוכן בינתיים. נותר רק להמתין ולגלות האם הפלישה לעולם ה-Web תביא ליצירת טרנד חדש, אם לאו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים