נעים להכיר: טיי, בוטית הצ'אט החדשה של מיקרוסופט

אם עד היום השתעממתם בזמן שביליתם בפייסבוק, בטוויטר או בסנאפצ'ט, לענקית מרדמונד יש משהו שהכינה במיוחד בעבורכם - בוטית צ'אט מבוססת בינה מלאכותית שתארח לכם חברה

טיי של מיקרוסופט. הזויה ממש.

על פי דף אינטרנט חדש המוקדש לבוטים מבוססי בינה מלאכותית אשר נוצרו על ידי מיקרוסופט (Microsoft) במטרה ללמוד עוד על איך אנשים משוחחים ביניהם, הבוטית החדשה העונה לשם טיי זמינה כבר כעת לשיחה מתמשכת.

טיי פועלת ומשוחחת עם משתמשי רשתות חברתיות ואפליקציות כמו טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram) וסנאפצ'ט (Snapchat), כמו גם ב-Kik או ב-GroupMe. ככל שתשוחחו איתה יותר – כך תהיה חכמה יותר, טוענת החברה אשר מובילה את החוויה המותאמת אישית.

אם תשתפו את טיי במידע, הבוטית תעקוב אחר הכינוי שלכם, המגדר שלכם, המאכל האהוב עליכם, המיקוד והסטטוס זוגי. היא עשויה גם להשתמש בנתונים אלה כדי לחפש בעבורכם, או ליצור למענכם פרופיל פשוט. תוכלו למחוק את הפרופיל הזה, אבל באופן כללי, נתונים אנונימיים ושיחות עשויים להישמר לתקופה של עד שנה, כך אומרת ענקית הטק.

טיי פותחה בידי יחידת Technology and Research של מיקרוסופט וצוות Bing על ידי כריית נתונים ציבוריים ושימוש בבינה מלאכותית ותוכן שפיתח הצוות, כולל "אלתורי קומיקאים", כך מוסבר בדף של הבוטית. השירות פונה בעיקר לצעירים, משום שהם המשתמשים הדומיננטיים של שירותי הצ'אט החברתיים לניידים.

"שימוש ברובוט אינטליגנטי לצורך מחקר הוא אחת מהאפשרויות הזמינות כעת לרשות חוקרים, והמאמץ הזה יכול להוות את חוד החנית של פירמות וגופים פוליטיים שרוצים לרכוש הבנה עמוקה יותר של קבוצה דמוגרפית כלשהי", אמר רוב אנדרלי, אנליסט ראשי ב-Enderle Group.

"טכנולוגיות כאלו יכולות להציע אלטרנטיבה זולה יותר למאמצים שמובילה האנושות", ציין אנדרלי, "כמו גם לעזור להפחית את ההטיה שעלולה להיות מוצגת בשוגג על ידי חוקרים אנושיים. צפו שהטכנולוגיה הזו תתפשט במהירות באמצעות תכניות מכירות", הוא סיכם ואמר.

פרטים נוספים אודות הבוטית ופעולתה יינתנו בכנס Build של מיקרוסופט שיתקיים בשבוע הבא, כך מסרה החברה בהודעת דואר אלקטרוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים