אקסנצ'ר רוכשת את מגלן ופותחת מרכז פיתוח בישראל

הנרכשת מתמחה באבטחת סייבר ושי בליצבלאו יישאר המנכ"ל שלה ● המרכז החדש ימוקם בהרצליה ויעסוק במודיעין מתקדם מפני איומים, הגנה אקטיבית ואבטחת מידע בתחום האינטרנט של הדברים לעולם התעשייתי

שי בליצבלאו, מנכ"ל מגלן. צילום: יח"צ

אקסנצ'ר (Accenture) הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את מגלן הישראלית, שפועלת בתחום אבטחת הסייבר, וכי היא פותחת מרכז פיתוח בישראל. הפרטים הכספיים של העסקה לא נמסרו.

מגלן, ששי בליצבלאו ימשיך לעמוד בראשה, מתמחה בסימולציות סייבר התקפיות, Vulnerability countermeasures, זיהוי מתקפות סייבר ונוזקות והתגוננות מפניהן, ומחקר ופיתוח בתחום ה-IT, בדגש על מודיעין של איומי סייבר.

על פי אקסנצ'ר, "למגלן כלים ייחודיים ומתודולוגיות שירחיבו את טווח שירותי האבטחה ואת יכולות ההגנה שלנו, תוך שילוב אסטרטגיה לניהול סיכונים עבור ארגונים".

"הצמיחה במגוון ובתדירות של מתקפות הסייבר בימינו לא ניתנת להעלמה עם פתרונות מדף סטנדרטיים", אמר עומר אבוש, סמנכ"ל אסטרטגיה בכיר באקסנצ'ר. "לתקוף בעיות סייבר מנקודת המבט של ההאקר – זהו שם המשחק. לכן, יזמנו גישה מבדלת לסימולציות של תקיפות סייבר, מידול איומים, חקירות של מקרי סייבר וייעוץ בתחום ניהול סיכוני האבטחה. עם רכישה זו אנחנו יכולים כעת לתפור ללקוחותינו שירותים בהתאם לצרכים המשתנים תמיד של תעשיות אבטחת המידע והסייבר".

המרכז החדש של אקסנצ'ר בהרצליה

לצד הודעת הרכישה מסרה אקסנצ'ר, במסגרת שבוע הסייבר המתקיים באוניברסיטת תל אביב, כי היא פותחת היום מרכז פיתוח חדש בהרצליה. המרכז, Accenture Cybersecurity R&D Lab, יתמקד בפרויקטי מו"פ בתחומים: מודיעין מתקדם מפני איומים (Advanced Threat Intelligence), הגנה אקטיבית ואבטחת מידע בתחום האינטרנט של הדברים לעולם התעשייתי.

תהליכי הפיתוח יישענו על פיתוחי בינה מלאכותית, בלוקצ'יין ואנליזות מתקדמות, תוך שיתוף פעולה עם רשת המעבדות ומרכזי החדשנות של אקסנצ'ר ברחבי העולם.

מהחברה נמסר כי "מרכז הפיתוח יהווה סביבת המחשה והתנסות חווייתית עבור הלקוחות. ניתן יהיה למצוא בו מרחבי מחקר משותפים ואזורים המותאמים לפרזנטציות וחשיפה של אבות טיפוס. כל אלה ועוד יאפשרו פיתוח מואץ של פתרונות סייבר".

בנוסף, באמצעות האקו-סיסטם הטכנולוגי בישראל, השאיפה של החברה היא שמרכז הפיתוח יניב זרם קבוע של תובנות וטכנולוגיות, במסגרת התוכנית Accenture Open Innovation program. התוכנית מבוססת על שיתופי פעולה עם קרנות הון-סיכון, סטארט-אפים ואוניברסיטאות. כן יתקיים במסגרת המרכז מחקר בתחומים כמו הגנה אקטיבית, ניטור חשאי, טכניקות פסיביות לזיהוי איומים ומקרים ותגובות, במטרה לפתח שיטות לאיסוף מידע עוין וניתוח קוד זדוני.

המרכז נפתח בשיתוף פעולה עם Team8, שבראשה עומד נדב צפריר, לשעבר מפקד 8200. שתי החברות מנהלות מחקרים משותפים, שאמורים להביא לפיתוח טכנולוגיות חדשות בתחום אבטחת הסייבר, בתחומים כגון אבטחת מידע ממוקדת מטרה (Mission-focused security), הגנה אקטיבית ומערכות שליטה תעשייתיות. על פי שתי החברות, המחקר המשותף בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים לתעשייה יניב ללקוחות פתרונות הוליסטיים.

ליסה אוקונור, מנהלת מעבדות אקסנצ'ר בתחום אבטחת המידע, אמרה כי פתיחת המרכז בישראל היא "צעד משמעותי נוסף עבורנו. המרכז החדש מהווה חלק מהאקו-סיסטם הגדול בו אנחנו פועלים, לרבות שותפי אבטחת סייבר רבים ומגוונים. קיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע באקו-סיסטם הישראלי ובטכנולוגיות אבטחת סייבר מתקדמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים