אשלי מדיסון מודה: השתמשנו ברובוטיות כדי למשוך גברים

החברה הפעילה 70 אלף נשים-רובוטיות ששוחחו עם גברים תמורת תשלום ● הנושא נמצא בחקירת הרשויות בארצות הברית

תשלם ביוקר. אשלי מדיסון

אנשי אתר ההיכרויות אשלי מדיסון מודים שהם מצאו דרך "יצירתית" לשכנע גברים להצטרף אליו: פרופילים מזויפים של נשים-רובוטיות (Fembot).

האתר, שממתג את עצמו בקריאה "החיים קצרים. תן לעצמך פרשיית אהבים", הודה שהשתמש ברובוטים ממוחשבים שהתחזו לנשים אמיתיות ו-"שוחחו" עם לקוחות גברים, שאף שילמו על כך. לפי דיווח שפורסם בשנה שעברה, החברה השתמשה בהרבה מאוד נשים-רובוטיות – 70 אלף.

החברה האם של אתר ההיכרויות, Avid Life Media, הודתה שהיא נחקרת על ידי ועדת הסחר הפדרלית של ארצות הברית (FTC) בשל השימוש באותן נשים רובוטיות.

רוב סיגל, מנכ"ל החברה, אמר בראיון לרויטרס (Reuters) כי "זה חלק ממה שעובר עלינו עכשיו… כעת נמצא הנושא בבדיקת ה-FTC".

לאתר הרומנים הסודיים יש 37 מיליון משתמשים, אבל לאחר זליגת הנתונים שאירעה בשנה שעברה פורסם שהיחס בין הגברים לנשים באתר השתנה לחמישה גברים על כל אישה.

Avid פרסמה התנצלות, והדגישה שהיא מוציאה בימים אלה מיליוני דולרים כדי לשפר את האבטחה ובודקת דרכים לשפר את הפרטיות באתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים