פצועים בראשון לציון ובכרמיאל כתוצאה ממשחק ב-Pokémon Go

גבר בן 35 התנגש בזכוכית ונפצע, ונערה בת 15 נפלה מאופניים וסובלת משבר בגולגולת ומדימום מוחי - בשני המקרים כתוצאה מהמשחק שמשגע את העולם

משחקים בפוקימון. צילום אילוסטרציה: ג. מנארטס, מתוך ויקיפדיה

שיגעון ה-Pokémon Go גורם לנפגעים – גם בארץ: אחרי שאתמול (ד') טבע נער בן 17 באשדוד ונמשה מהמים חי לאחר ששיחק באפליקציה והתמוטט, הלילה והבוקר נפגעו ממנה עוד שני בני אדם – בראשון לציון ובכרמיאל.

גבר בן 35 מראשון לציון שניסה לצוד פוקימון התנגש הלילה בזכוכית ונפצע. הוא מאושפז בבית החולים אסף הרופא בצריפין ומצבו מוגדר בינוני. הפצוע סובל משבר ומחתך עמוק וצפוי לעבור ניתוח.

אמש, מעט לפני 22:00, נפלה נערה בת 15 מכרמיאל מאופניים לאחר משחק ב-Pokémon Go ונפצעה. היא סובלת משבר בגולגולת ומדימום מוחי.

Pokémon Go, למי שלא היה כאן בשבועות האחרונים או במקרה לא מכיר, הוא משחק מציאות רבודה. על המשתמשים שמורידים את האפליקציה ורוצים לשחק במשחק למצוא את הפוקימונים הווירטואליים במקומות פיזיים שונים. היצורים המצוירים מוצגים "במציאות", שמשתקפת ממצלמת המכשיר הסלולרי.

במגן דוד אדום קראו לציבור להיזהר בעת המשחק. מנכ"ל הארגון, אלי בין, אמר כי "אנחנו קוראים לציבור לנקוט אמצעי זהירות ולהיות ערים לסכנות האפליקציה. לא ייתכן שילדים, בני נוער ומבוגרים יישאבו לתוך המשחק ויסכנו את חייהם על לא כלום".

יצוין כי המשחק מביא לנפגעים בנפש גם בעולם. כך, למשל, שני בני אדם נפצעו ביום ב' בפארק בלאס וגאס כתוצאה מירי שביצע אדם שניסה לשדוד אנשים ששיחקו ב-Pokémon Go. כמו כן, בקולומבוס שבאוהיו ירה שודד מספר פעמים באדם ששיחק במשחק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים