בעקבות ההתפוצצויות: סמסונג עוצרת את ייצור ה-Note 7

ההחלטה התקבלה בעקבות הגל השני של התפוצצויות המכשירים ● לא ברור האם החברה מתכוונת לחדש את הייצור או לוותר על מכשיר הדגל שלה סופית

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

החלטה דרמטית של סמסונג (Samsung): בעקבות סדרת התפוצצויות הסוללה של מכשירי ה-Galaxy Note 7 שהוחלפו, הודיעה החברה כי היא עוצרת באופן מיידי את ייצור מכשיר הדגל שלה.

לפי דיווח של סוכנות הידיעות הקוריאנית, Yonhap News Agency, מדובר בעצירת הייצור בעיקר במפעל של סמסונג בווייטנאם, שאחראי, לפי ההערכות, לייצור של מכשירי ה-Note 7 שמיועדים להפצה גלובלית. לחברה עוד שני מפעלים בהם היא מייצרת את המכשיר – אחד בדרום קוריאה ואחד בסין – אבל אלה כנראה אחראים לייצור המכשירים המיועדים לשוק המזרח אסייתי.

לא ברור האם מדובר בהשעיה זמנית של הייצור, כשסמסונג מחפשת מוצא בדמות מפעל אחד שייצר עבורה את ה-Note 7, או שמדובר בהחלטה של החברה לעבור הלאה ולוותר על המשך הייצור והמכירות של המכשיר.

לאחר הגל הראשון של התפוצצויות הסוללה עצרה סמסונג את המשך המכירות של ה-Note 7 ויצאה למבצע החלפה (ריקול) חסר תקדים בשוק הטלפונים. אלא שלאחר מכן התקבלו דיווחים על שלושה מכשירים שהתפוצצו – מה שהוביל את החברה להפוך על פיה את החלטתה להתחיל את המכירות שוב.

סוכנות הידיעות ציטטה גורם מקורב שאמר כי "סמסונג פועלת עם סוכנויות בינלאומיות כמו הסוכנות הלאומית הקוריאנית לטכנולוגיה וסטנדרטים, הנציבות לבטיחות מוצרי צריכה בארצות הברית והרשויות בסין, וידוע שהחקירה נמצאת במצב מתקדם, במטרה לקבוע את הפעולות שיש לבצע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים