רון קוהבלום מונה למנכ"ל SimpliVity ישראל

קוהבלום יחליף בתפקיד את דובי בליט, שטרם נודע לאן מועדות פניו ● בעברו כיהן כמנכ”ל VMware ישראל במשך כחמש שנים, ולאחר מכן פרש לטובת ייזום נדל”ן למשך שלוש שנים

רון קוהבלום, מנכ''ל SimpliVity ישראל

רון קוהבלום מונה למנכ"ל SimpliVity ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא יחליף בתפקיד את דובי בליט, שטרם נודע לאן מועדות פניו.

מאז 2015 קוהבלום שימש כסמנכ"ל לקוחות אנטרפרייז ב-EMC ישראל. קוהבלום היה שותף להקמת הסניף הישראלי של VMware, חברה בת של EMC, וכיהן כמנכ”ל VMware ישראל במשך כחמש שנים. בתקופתו גדלו מכירות ענקית הווירטואליזציה פי 30 בארץ. לאחר מכן פרש לטובת ייזום נדל”ן למשך שלוש שנים.

לפני תפקידו ב-VMware הוא היה במשך ארבע שנים מנכ"ל מק'אפי (McAfee) ישראל. קודם לכן היה מנהל המכירות האזורי של נורטל (Nortel Networks) בטורקיה, יוון וישראל, ואף שימש כראש תחום מכירות למגזרי הפיננסים וההיי-טק במוטורולה (Motorola) מערכות מידע. קוהבלום הוא עו"ד ומחזיק בתואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

דובי בליט, מנכ"ל SimplyVity ישראל היוצא. צילום: ניב קנטור

דובי בליט, מנכ"ל SimplyVity ישראל היוצא. צילום: ניב קנטור

את SimpliVity הקים דורון קמפל, ישראלי לשעבר, לשעבר סגן מפקד סיירת מטכ"ל ובעל צל"ש הרמטכ"ל. קמפל, יזם סדרתי, בעל תואר במשפטים ופילוסופיה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרוורד (Harvard) – ייסד יחד עם משה ינאי – לשעבר בכיר ב-EMC – את דיליג'נט שנמכרה ליבמ (IBM) ב-2008 תמורת 200 מיליון דולר.

ב-2009 הקים קמפל את SimpliVity. קמפל מילא כמה תפקידי ניהול בכירים בעברו, בהם סמנכ"ל שיווק באימידיה וסגן נשיא ב־EMC. ב-2014 נמנה קמפל על רשימת 100 המנכ"לים המובילים בתעשייה, של המגזין המקוון CRN.

דורון קמפל, מייסד ומנכ''ל SimpliVity. צילום: קובי קנטור

דורון קמפל, מייסד ומנכ"ל SimpliVity. צילום: קובי קנטור

החברה קמה ב-2009, השקיעה בפיתוח זמן ארוך יחסית של 43 חודשים והחלה למכור את מוצריה באפריל 2013. החברה פיתחה טכנולוגיה חדשה, המאפשרת איחוד של רכיבי ה-IT המרכזיים לכדי יחידת IT אחודה אחת. מוצר הדגל של החברה הוא OmniCube, אבן בניין המאפשרת התרחבות אופקית (scale out) ומתבססת על רכיבי תוכנה וחומרה ונותנת מענה מלא לצרכי הדטה סנטר.

ה-OmniCube משלב את היכולות: מחשוב (שרת), וירטואליזציה, אחסון, תקשורת, גיבוים מקומיים, מרוחקים ובענן, ניוד נתונים חכם בין אתרים על גבי רשתות רזות, שכפולים רזים ועוד – כל זאת מתוך ממשק ניהול אחד המנהל את כלל האתרים. רוב הקניין הרוחני של החברה הוא בתוכנה.

"אנו מפחיתים 66% מעלויות התפעול, הרכישה והתחזוקה של תשתיות ה-IT. פיתחנו תוכנה שבמכה אחת עושה דה-דופליקציה, דחיסה ומיטוב של WAN – במקום אחד", אמר בעבר קמפל לאנשים ומחשבים.

בין לקוחות החברה בעולם: גאפ (GAP), ווסטינגהאוס (Westinghouse ), ימאהה (Yamaha), וריזון (Verizon) ו-T-Mobile, וכן מערכי מחשוב של יותר מ-15 ערים בארצות הברית, אשר מריצים את כל סביבת ה-IT שלהם אך ורק על גבי המערכת של SimpliVity, לרבות אפליקציית החירום (911) שלהם. הסניף הישראלי הוקם באפריל 2014, ואחד מפרויקטי הדגל של החברה בארץ הוא במשטרת ישראל – שם הוטמעה המערכת במוקדי 100 שלה.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של קוהבלום לפרסום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים