אמזון ביצעה משלוח ראשון באמצעות רחפן

לקוח בריטי הזמין את מזרים המדיה של החברה, ה-Fire, וקיבל אותו בתוך פחות מרבע שעה - בתוספת שקית פופקורן

רחפן. צילום אילוסטרציה: BigStock

מזה זמן רב בוחנת אמזון (Amazon) את השימוש ברחפנים כדי לספק משלוחים קטנים למיליוני הלקוחות שלה. באחרונה ביצעה ענקית המסחר אונליין עוד צעד אחד בדרך למטרה זו: אמזון הודיעה כי ביצעה את השילוח הראשון שלה באמצעות רחפן אוטונומי – של מזרים המדיה שלה, ה-Fire, בתוספת שקית פופקורן – לקונה בבריטניה.

ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון והבעלים של הוושינגטון פוסט (Washington Post), פרסם ציוץ בטוויטר (Twitter), שבו כתב שהקופסה הגיעה לביתו של הקונה 13 דקות לאחר שביצע את ההזמנה.

זה עוד לא אומר שבקרוב נתחיל לראות מטסים של רחפני אמזון בשכונות שלנו, שכן החברה ביצעה את השילוח במסגרת בדיקת בטה שהיא מקיימת. למעשה, החברה מציינת שרק שני קונים השתתפו בניסוי עד כה.

בווידיאו שפרסמה אמזון (https://www.amazon.com/b?node=8037720011), היא מציינת שהיא מתכננת להרחיב את השילוח באמצעות רחפנים לעשרות ואחר כך למאות לקוחות – כולם באזור קיימברידג' שבבריטניה. המיקום נבחר בעקבות אישור שקיבלה אמזון בקיץ האחרון מממשלת בריטניה לבצע ניסויים של משלוחים באמצעות רחפנים.

מזה זמן מצהירה אמזון שהיא מתכננת להשתמש ברחפנים כדי לספק משלוחים קטנים, במשקל של עד חמישה פאונד (כ-2.2 ק"ג). לדברי החברה, הרוב הגדול של המשלוחים שהיא מספקת – כ-86% – הם של חבילות שמשקלן אפילו נמוך יותר.

כעת, אם תקבל החברה אישורים רגולטוריים ברחבי העולם, היא תוכל ליישם את שיטת הרחפנים בצורה נרחבת למיליוני המשלוחים שהיא מבצעת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים