טראמפ רוצה בלדרים במקום אי-מייל – אבל ימשיך לצייץ בטוויטר

המניע לרצונו של הנשיא הנבחר בשימוש בבלדרים - אבטחת מידע ● למרות זאת, בכל הנוגע להכרזות פוליטיות חשובות, דונלד טראמפ לא מתכוון להשאיר מאחור את המדיה החברתית

מה שבטוח, היה אינטנסיבי - ומעניין. נשיא ארצות הברית, עוד מעט לשעבר - דונלד טראמפ. צילום: BigStock

דונלד טראמפ, הנשיא הנבחר של ארצות הברית, אמר כי הוא מעדיף שימוש בבלדרים, ולא מחשבים, כדי להעביר מידע קריטי – אבל כשמדובר בהכרזות פוליטיות חשובות, הוא ימשיך לעשות זאת באופן שהכי נוח לו – ציוץ בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו.

"אין מחשב שהוא בטוח", אמר טראמפ בסוף השבוע באחוזתו, מר-א-לאגו בדרום פלורידה, "אני עדיין לא סומך על (תקשורת בין) מחשבים. לתחושתי, תקשורת מאובטחת צריכה להיעשות על ידי העברתם הפיזית של כתבי יד, באמצעות שירות שליחים מאובטח".

בסמיכות זמנים, רק כמה שעות לאחר מכן, מזכיר העיתונות שלו אמר כי המפקד העליון הבא של הכוחות המזוינים ימשיך להשתמש בחשבון הטוויטר שלו, כדי להודיע על הכרזות פוליטיות חשובות – מיד עם היכנסו לתפקיד החודש.

"יש שריף חדש בעיר, והוא הולך לעשות דברים בראש ובראשונה לעם האמריקני … בהחלט נראה אותו עושה שימוש בטוויטר", אמר שון ספייסר, שהתראיין בתוכנית "השבוע" ברשת ABC.

לדבריו, "העובדה הפשוטה היא שכשהוא מצייץ בטוויטר, הוא מקבל תוצאות. אני חושב שזה מעצבן את הזרם המרכזי של התקשורת, שיש לו יותר מ-45 מיליון עוקבים במדיה חברתית, כי הוא יכול לייצר עימם תקשורת באופן ישיר, בלא מתווכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים