דיווחים: סנאפ תכריז על ההנפקה הראשונה לציבור בשבוע הבא

החברה הגישה באופן חשאי בסוף השנה שעברה תשקיף לקראת הנפקת מניות ראשונה, ומסתמן שבסוף השבוע הבא תחשוף את הפרטים המלאים, כולל תוצאותיה הפיננסיות, לקראת ההנפקה הגדולה

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפ (Snap) תגיש בפומבי בשבוע הבא IPO (ר"ת Initial Public Offering), שהיא בקשה להנפקה הראשונה של מניות לציבור, כך על פי דיווח חדש שפורסם ב-Recode.

בעבור סנאפ – שהיא האמא של היישום סנאפצ'ט (Snapchat), שהתפרסם בזכות פילטרים מגניבים וסיפורים קצרי מועד – זהו צעד שיש לו פוטנציאל לגייס מיליארדי דולרים, ושמביא אותה קרוב יותר להפוך לחברה ציבורית, מה שיתרחש בסופו של דבר לאחר שתצא להנפקת מניות היי-טק בבוול סטריט, במהלך שנת 2017.

תונפק ככל הנראה כבר במרץ הקרוב

למעשה, בהתבסס על ההשקעות שגייסה עד כה, הערכות מדברות על כך שסנאפ תונפק ככל הנראה כבר בחודש מרץ הקרוב, וזאת על פי שווי של בין 20 ל-25 מיליארד דולר. שווי זה הופך את ההנפקה של החברה שעומדת מאחורי סנאפצ'ט לגדולה ביותר מאז שנת 2012, עת ביצעה פייסבוק (Facebook) את ההנפקה הראשונה שלה.

הכנסות החברה, שעמדו על פחות ממיליארד דולר בשנה החולפת, הן שאפשרו לה להגיש את התשקיף והמסמכים לקראת ההנפקה באופן סודי, בזכות חוק המכונה Jumpstart Our Business Startups Act שהתקבל בימי ממשל אובמה.

לאחר ההגשה הציבורית שלה, תחל סנאפ לשטוח את טענותיה לוול סטריט, שיפרטו מדוע היא מאמינה כי תהיה חברה ציבורית מוצלחת וחזקה – ולמה כדאי לקנות את מניותיה.

לחברה, שמתגאה בכ-150 אלף משתמשים פעילים יומיים, ובפופולריות נוסקת, יש סיבה להאמין בהצלחה גם בהמשך הדרך כשהציפיות שעליהן כבר הכריזה להכנסות השנה עומדות על יותר ממיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים