הרבעון של PayPal: עליות בולטות בהכנסות וברווח הנקי

החברה סיימה את הרבעון עם גידול של 21% בהכנסות ושל 18% ברווח הנקי ● הנתונים משקפים את העלייה במגמת התשלומים הדיגיטליים

דן שולמן, מנכ"ל פייפאל. צילום: כריס קלוג, מתוך ויקיפדיה

PayPal סיימה את הרבעון השלישי ואת תשעת החודשים הראשונים של השנה עם תוצאות טובות, שמשקפות את מגמת הגידול בעולם התשלומים הדיגיטליים. החברה הציגה בשתי התקופות גידול דו ספרתי בהכנסות וברווח הנקי, מה גם שההוצאות הכלליות היו קטנות מההכנסות – דבר שהשפיע על הרווחיות.

הנתונים מראים שההוצאות הרבעוניות צמחו ב-21.07% ל-2.82 מיליארד דולר ואילו ההכנסות – ב-21.45% ל-3.24 מיליארד. הרווח הנקי גדל ב-17.64% ל-380 מיליון, לאחר שלצד ההשפעה החיוביות של הגידול הקטן ביותר בהוצאות מול ההכנסות, הושפע לרעה מזינוק של 91.9% בחבות המס. הרווח למנייה רשם עלייה של 14.81% ל-31 סנט. הרווח התפעולי זינק ב-28.96% ל-423 מיליון.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה הציגה PayPal הוצאות כלליות של 8.07 מיליארד דולר – סכום שמשקף עלייה של 1.22 מיליארד דולר, או 19.76%. זאת, לעומת גידול של 1.5 מיליארד דולר, או 18.94%, ל-9.36 מיליארד. על רקע זה, הרווח התפעולי גדל ב-14.03% ל-1.28 מיליארד דולר והרווח הנקי עלה ב-16.22% ל-1.18 מיליארד.

דן שולמן, נשיא ומנכ"ל PayPal, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "החברה הציגה את אחד מהרבעונים החזקים שלה מאז שהפכה לחברה עצמאית. שמנו את הלקוח בראש סדר העדיפויות, שיפרנו את היצע השירותים והמוצרים, ונכנסנו לשותפויות עם כמה מהמותגים הטובים והפופולריים בעולם – מה שהביא לתוצאות הטובות. בנוסף לתוצאות הפיננסיות המוצקות, הצלחנו להגדיל את מספר המשתמשים הפעילים ב-8.2 מיליון – מה שמוכיח את הגידול המהיר בשימוש באמצעי תשלום דיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים