גוגל תציע חיפוש בהודעות טוויטר לפי ציר זמן

בעקבות לחיצה על יום מסוים תופיע רשימה נגללת ובה ההודעות שפורסמו באותו יום בנושא המבוקש ● במועד ההשקה ניתן לחפש הודעות רק החל מחודש פברואר האחרון, אך במשך הזמן יוצעו תכנים החל ממרץ 2006 - החודש שבו הושק שירות טוויטר ● גם חברת טוויטר עצמה מציעה חיפוש בהודעות, אך התוצאות מאורגנות לפי נושאים מסוימים או לפי סדר כרונולוגי - ואין אפשרות לשלב בין שני החתכים

גוגל (Google) הודיעה על כוונתה להציע חיפוש בין הודעות טוויטר (Twitter) לפי נושא, לאורך ציר זמן: בעקבות לחיצה על יום מסוים תופיע רשימה נגללת ובה ההודעות שפורסמו באותו יום בנושא המבוקש. בצד ימין של ציר הזמן מופיע היום הנוכחי וככל שמתקדמים שמאלה נעים למועדים מוקדמים יותר.

"כך ניתן להתעדכן באירועים ברמה המקומית וברמה הארצית", מסביר דילן קייסי, מנהל המוצר שאחראי על הפרויקט בגוגל. "יש לנו ניסיון רב בחיפוש בתכני ארכיון". עם זאת, במועד ההשקה ניתן לחפש הודעות רק החל מחודש פברואר האחרון. במשך הזמן יוצעו תכנים החל ממרץ 2006 – החודש שבו הושק שירות טוויטר.

גם חברת טוויטר עצמה מציעה חיפוש בהודעות, אך התוצאות מאורגנות לפי נושאים מסוימים או לפי סדר כרונולוגי – ואין אפשרות לשלב בין שני החתכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים