ד"ר ג'ימי שוורצקוף: "בתוך שנה, 30%-40% מהארגונים הגדולים יפתחו יישומים ושירותים בענן"

"שנת 2011 תסמן את תחילתו של עידן פלטפורמה כשירות, שעל ההובלה שלו ייאבקו כל החברות הגדולות וחברות חדשות", יאמר ד"ר שוורצקוף, מנכ"ל STKI, בכנס איגוד תעשיות התוכנה והאלקטרוניקה ● לדבריו, "מי שינצח יהיה המיקרוסופט הבא של עולם הענן"

"בתוך שנה, 30%-40% מהארגונים הגדולים במשק יפתחו יישומים וייתנו שירותים על גבי פלטפורמת מיחשוב הענן", כך לדברי ג'ימי שוורצקוף, מנכ"ל חברת STKI. שוורצקוף יהיה אחד מדוברי המפתח במושב התוכנה, שיתקיים במסגרת הכנס השנתי של איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה. הכנס ייערך ב-4 בינואר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

מנכ"ל STKI יציג בהרצאתו תחזית שלפיה "שנת 2011 תסמן את תחילתו של עידן Platform as a service (פלטפורמה כשירות), שעל ההובלה שלו ייאבקו כל החברות הגדולות וחברות חדשות". לדבריו, "מי שינצח יהיה המיקרוסופט (Microsoft) הבא של עולם הענן". הוא אמר, כי מגמות נוספות שיתגברו בשנה הבאה הן תחום האנליטיקה ב-BI, רשתות חברתיות ומובייל.

שוורצקוף מגלה אופטימיות רבה לגבי עולם התוכנה בשנת 2011 ובשנים שלאחר מכן. על פי הערכות לא רשמיות, צפוי עולם זה לגדול ב-15% – שיעור גידול הדומה לזה שנרשם השנה. "אנחנו רואים ניצנים של מהפכה קטנה בתחום הרישוי", הוסיף. "ארגונים כבר לא מוכנים לשלם עבור הרישיונות על פי המודלים הקיימים כיום, ואנחנו נראה פתרונות שונים בתחום, כולל פתרונות SAAS (תוכנה כשירות)".

לפי הערכתו של שוורצקוף, "ההתנגדות של המנמ"רים לענן תדעך, מאחר שהם מבינים שבמקום להתנגד למהלך, שהוא בלתי נמנע, עליהם לבדוק אותו וליישם אותו בהתאם לצרכים שלהם".

בנוסף לד"ר שוורצקוף, ישתתפו במושב התוכנה בכנס מנמ"רים בכירים מהענף. איציק מלאך, חבר הנהלת בנק לאומי וראש מערך התפעול והשירות בו, ידבר על המגמות החדשות בשירות בעולם הפיננסי, על רקע התפתחות האינטרנט והסלולר. את המושב יוביל דייויד אסיא, מייסד מג'יק (Magic) וחבר הנהלת איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים