ארצות הברית: השימוש היומי במכשירי הסלולר עלה ב-28% יחסית ל-2009

האמריקני הממוצע משתמש בטלפון הסלולרי שלו 50 דקות מדי יום - אותו הזמן שהוא מקדיש לקריאה בעיתונים ובמגזינים ביחד - כך עולה ממחקר שנערך באחרונה ● עוד עולה מהתוצאות, כי ההאזנה לרדיו והצפייה בטלוויזיה ובווידיאו נמצאים בשנים האחרונות בירידה מתמדת, לעומת השימוש בסלולר ובאינטרנט, שרושמים עליה

מחקר חדש של חברת אי-מרקטר (eMarketer) מאשר את מה שכבר יודעים המשוגעים לטכנולוגיה: אנשים "מבלים" עם מכשיר הסלולר שלהם מדי יום יותר מבעבר – ובמשך אותו הזמן שהם מקדישים לקריאת עיתונים ומגזינים גם יחד.

על פי המחקר, הזמן הממוצע שמבלה האמריקני בשימוש בטלפון הסלולרי עומד על 50 דקות מדי יום – עליה של 28% בהשוואה ל-2009. לעומת זאת, קריאה בעיתון גוזלת ממנו 30 דקות בכל יום, וקריאה במגזינים – 20 דקות.

עם זאת, מספר הדקות שהאמריקני הממוצע "מבלה" בשימוש בטלפון הסלולרי שלו מדי יום עדיין קטן מזה שהוא מקדיש להאזנה לרדיו (96 דקות ליום – ירידה של 2% מהשנה שעברה), גלישה באינטרנט (155 דקות – עליה של כ-6%) וצפייה בטלוויזיה ובווידיאו (264 דקות – ירידה של כ-1%).

מגמה ברורה שמראה המחקר היא השינוי המתרחש במהלך השנים: צפייה בטלוויזיה ובווידיאו, האזנה לרדיו וקריאה בעיתונים ומגזינים – כל אלה נמצאים במגמת ירידה משנה לשנה, בעוד שהשימוש בסלולר והגלישה באינטרנט עולים. העליה בשימוש בסלולר היא החדה ביותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים