סיטריקס רכשה את נטוויואר – ספקית כלי שיתופיות ושיחות ועידה בווידיאו – בהיקף עשרות מיליוני יורו

הרכישה נועדה להרחיב את אחיזתה של סיטריקס מחוץ לארצות הברית בכלל ובשוק האירופי בפרט ● נטוויואר מספקת תוכנות המאפשרות ניהול ושיתופיות מרחוק, בין השאר באמצעות עריכת שיחות ועידה מקוונות, לרבות היכולת להעביר מצגות בין משתתפי שיחות המרוחקים זה מזה

סיטריקס (Citrix) הודיעה בסוף השבוע, כי רכשה את נטוויואר (Netviewer) – חברה פרטית המספקת שירותי שיחות וידיאו מקוונות וניהול ותמיכה מרחוק במשתמשים ארגוניים. תנאי העסקה לא פורסמו, אולם אנליסטים בשוק הטכנולוגי העריכו אותה בעשרות מיליוני יורו. העסקה צפויה להסתיים בתחילת שנת 2011. סיטריקס מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן.

מטה נטוויואר שוכן בקרלסרואה שמדינת ויטרברג בדרום גרמניה. לחברה 220 עובדים ו-18 אלף לקוחות ב-68 מדינות בעולם, עם דומיננטיות ברחבי אירופה. נטוויואר מספקת תוכנות המאפשרות ניהול ושיתופיות מרחוק, בין השאר באמצעות עריכת שיחות ועידה מקוונות, לרבות היכולת להעביר מצגות בין משתתפי שיחות המרוחקים זה מזה. הרכישה, הודיעה סיטריקס, נועדה להרחיב את אחיזתה מחוץ לארצות הברית בכלל ובשוק האירופי בפרט. בין לקוחות נטוויואר נמנים כמה תאגידי ענק גרמניים עם מאות ועשרות אלפי עובדים, דוגמת ספקית התרופות, הזרעים, חומרי ההדברה ומוצרי החשמל באייר (Bayer), ענקית היישומים הארגוניים סאפ (SAP), תאגיד אלקטרוניקה הענק סימנס (Siemens) ויצרנית כלי הרכב ב.מ.וו. (BMW).

כבר כיום יש לסיטריקס שירות שיחות וידיאו מקוונות ותמיכה מרחוק במשתמשי קצה, כחלק מההיצע של סיטריקס און ליין, חטיבת השירותים המקוונים של החברה. סיטריקס אף מעוניינת להרחיב את ההיצע שלה בעולם התוכנה כשירות (SaaS) ולהגדיל את נפח הפעילות שלה מחוץ לצפון אמריקה.

יצוין, כי סיטריקס און ליין ונטוויואר היו מתחרות בשוק של כלי שיתופיות. לסיטריקס און ליין יש שירותי שיתופיות שונים, ביניהם סדרת GoTo לשיחות ועידה בווידיאו וכן לניהול וניטור שיתופיות. לנטוויואר יש תוכנות לניהול שיחות מקוונות, לצד כלים מקוונים לתמיכה מרחוק במשתמשי הקצה ולתחזוקה וניטור העבודה בתחנות הקצה.

במסגרת הרכישה, ימונה רוברט גרצל, סמנכ"ל הכספים של נטוויואר וחבר הנהלת החברה, לסגן נשיא ומנכ"ל סיטריקס און ליין לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

ברט קיין, סגן נשיא סיטריקס ומנכ"ל סיטריקס און ליין, אמר, כי "החברה שרכשנו חולקת את החזון שלנו. הרכישה תאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים שאנו מספקים ללקוחות".

מייק מנבאך, סגן נשיא סיטריקס און ליין, אמר, כי "לקוחות רוצים להיות באופן וירטואלי בכל מקום. שוק כלי השיתופיות מצוי כיום בצמיחה רבה יותר מאשר אי פעם, כי יותר לקוחות רוצים להיות מקוונים כל הזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים