אקזיט בדרך: קונדואיט הישראלית מנהלת מגעים לרכישתה תמורת מאות מיליוני דולרים

החברה מצויה במשא ומתן עם כמה חברות על תנאי הרכישה, ביניהן ככל הנראה חברות מיחשוב אמריקניות גדולות ● גורמים המקורבים לעסקה העריכו, כי ייתכן שסכום הרכישה יעמוד על יותר ממיליארד דולרים ● קונדואיט הוקמה בשנת 2005, מעסיקה 240 עובדים ומספקת פתרונות לייצור ולהפצת תוכן באינטרנט ובסלולר ● מנכ"ל החברה הוא רונן שילה וסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה הוא שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט

קונדואיט (Conduit) הישראלית מנהלת מגעים לרכישתה תמורת סכום המוערך במאות מיליוני דולרים – כך נודע לאנשים ומחשבים. החברה מצויה במשא ומתן עם כמה חברות על תנאי הרכישה, ביניהן ככל הנראה חברות מיחשוב אמריקניות גדולות. גורמים המקורבים לעסקה העריכו כי ייתכן שסכום הרכישה, יעלה בסופו של דבר על יותר ממיליארד דולרים.

מנכ"ל קונדואיט הוא רונן שילה וסמנכ"ל השיווק והמכירות שלה הוא שאול אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. החברה הוקמה בשנת 2005, ומעסיקה 240 עובדים. קונדואיט מספקת פתרונות לייצור ולהפצת תוכן באינטרנט ובסלולר – באמצעות יכולת לייצור סרגלי כלים לדפדפני אינטרנט (Toolbars), תוך אפשרות ליצירת סרגל כלים מותאם אישית. המודל העסקי של החברה מתבסס על חלוקת רווחים עם בעלי תוכן ויישומים, על בסיס החיפוש המבוצע בסרגלי הכלים.

סרגל הכלים של קונדואיט משווק כאמצעי תקשורת בין העסק לבין הגולש, שבאמצעותו יכול האתר לעדכן בחדשות, לאפשר האזנה למוזיקה וקניות ברשת. קונדואיט משלמת לאתרי התוכן שבהם היא נמצאת לפי מספר הגולשים הנאמנים לסרגל הכלים, וכן מספקת להם כלי לניתוח תנועת הגולשים. בעבר שולב הסרגל במנוע החיפוש של גוגל (Google) ובדצמבר האחרון החברה העבירה את סרגל הכלים שלה לבינג (Bing) – מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft).

למוצר של החברה יש יותר מרבע מיליארד משתמשים, חלקם פרטיים וחלקם בקרב רבע מיליון אתרי תוכן ברשת. מחזור המכירות שלה עמד על מאה מיליון דולרים ב-2009 ומעריכים כי הושלש בשנה החולפת.

לא נמסרה תגובת קונדואיט לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים