דל רכשה את חברת האבטחה SonicWall תמורת 1.2 מיליארד דולרים

המערכות של SonicWall לניהול מאוחד של איומים יסייעו לדל להתחרות בצורה יעילה יותר מול פתרונות דוגמת אלה שמציעות ג'וניפר וצ'ק-פוינט ● "הרכישה נובעת מתוך שאיפה להרחיב את פעילותה בשוק המערכות שמסייעות לארגונים להתגונן מפני מגוון רחב של מתקפות מקוונות", מסרה דל

ענקית המיחשוב דל (Dell) רכשה את חברת אבטחת המידע SonicWall – חברה פרטית המתמחה במערכות לניהול מאוחד של איומים (Unified Threat Management). העסקה אושרה כבר על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות, ולמרות שתנאיה הפיננסיים לא פורסמו, מעריכים מומחים שהיקפה נאמד בכ-1.2 מיליארד דולרים. העסקה עתידה להיסגר ברבעון השני של שנת הכספים של דל. SonicWall מיוצגת בישראל על ידי קומדע.

מ-דל נמסר, כי הרכישה נובעת מתוך שאיפה להרחיב את פעילותה בשוק המערכות שמסייעות לארגונים להתגונן מפני מגוון רחב של מתקפות מקוונות. מנהלי דל ציינו, כי הלקוחות מגלים כיום עניין בניהול מרכזי ואחוד של מגוון רחב של טכנולוגיות אבטחה, דוגמת אנטי וירוס, סינון תוכן ורשתות VPN, וכי התקני הפיירוול של SonicWall מספקים יכולות אלה.

"מערכות לניהול מאוחד של איומים מציעות פתרונות פשוטים לסוגיות שבחלק מהמקרים עשויות להיות מורכבות", אמר ג'ון סוויינסון – נשיא חטיבת התוכנה של דל, בשיחת ועידה עם עיתונאים. "בחברות עסקיות חוששים שהיכולת להתמודד עם מתקפות רק הולכת ופוחתת, ומחפשים פתרונות מתאימים".

ב-SonicWall הציעו בעבר רק פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים, אך בשנה שעברה, בעקבות ההשקה של המערכות מסדרת SuperMassive E10000, החלו לפנות גם לארגונים גדולים. "מוצרי SonicWall משתלבים היטב בשאיפה של דל להתמקד במרכז השוק, והעסקה תסייע לנו להציע את המוצרים מסדרת SuperMassive ללקוחות של דל מקרב הארגונים הגדולים", אמר מאט מדיירוס, מנכ"ל SonicWall.

ב-דל הרחיבו בשנים האחרונות את היצע המוצרים בתחומי האבטחה וההמשכיות העסקית, הן באמצעות רכישות של חברות דוגמתSecure Works  ו-App Assure, והן באמצעות הקמת החטיבה לשירותי אבטחה מנוהלים. הרכישה של SonicWall תעצים את התחרות מול חברות שמתמחות בפתרונות אבטחה לארגונים גדולים, דוגמת ג'וניפר (Juniper), צ'ק-פוינט (CheckPoint) ופורטינט (Fortinet), וכן מול ענקית ציוד הרשת סיסקו (Cisco).

"העסקה תאפשר ל-דל לפעול בשוק של פתרונות הפיירוול מהדור הבא", ציין שלבי סירפי, אנליסט מ-FBN Securities, בהודעה שפרסם. העסקה משתלבת היטב גם באסטרטגיה הכוללת של דל, אשר שואפת להרחיב את פעילותה בשוק של הלקוחות הארגוניים הגדולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים