הסטארט-אפ היומי: טיים ברידג' – יומן חוצה פלטפורמה
האם ניסיתם אי פעם לתאם פגישת עסקים עם מנהלים עסוקים שלא עובדים בארגונכם? אם כן, אתם ודאי יודעים שללא מזכירה - מדובר בסיוט ● טיים ברידג' מסייעת לעשות זאת ולחבר בין כל שירותי היומן הקיימים - מאאוטלוק ועד פייסבוק, מגוגל קלנדר ועד iCal
אם אתם עובדים בארגון גדול, אתם ודאי יודעים שלקבוע תאריך ושעה לישיבת עבודה זו לא בעיה גדולה: המזכירה מבררת מתי זמין כל אחד מהמנהלים, מציעה מספר תאריכים אפשריים ולבסוף מחליטה על מועד הישיבה הנוח ביותר לכולם. בהמשך, היא מזינה את הפגישה בשרת האקסצ'יינג' הארגוני, ואם יש שינוי פתאומי, מעודכנים עליו כל המוזמנים באופן אוטומטי.
אבל מה עושים אם אין לכם שירותי מזכירה, ופגישת העבודה שלכם – ישיבה פיזית או וירטואלית דרך שירות וידאו קונפרנס – צריכה להתנהל עם חמישה אנשים שעובדים כל אחד עבור ארגון מסחרי אחר? יתכן אפילו שמדובר בחמישה מנהלים עסוקים שנמצאים כל אחד במדינה שונה ובאיזור זמן שונה. כיצד מקיימים את אותו משא ומתן ארוך ומתיש על תאריך הפגישה שמתאים לכולם? ואחרי שכבר הצלחתם לקבוע תאריך כלשהו, כיצד מודיעים לכל המוזמנים העתידיים על כל עדכון או שינוי? כל אחד מכם עובד בחברה אחרת, אין לכם שרת אקסצ'יינג' ארגוני וכל אחד מהמוזמנים עובד דרך תוכנת אחרת. אחד דיבר אתכם דרך ג'ימייל ורשם את הפגישה בגוגל קלנדר, שניים אחרים עובדים עם אאוטלוק, מנהל אחר מארה"ב בכלל מנהל את הפגישות של דרך iCal של אפל, ואת התיאומים עם המוזמן החמישי עשיתם בכלל דרך מערכת המסרים של פייסבוק ואין לכם מושג איך לשלוח לו זימון או עדכון.
על כל האתגרים האלו, שכרוכים בתיאום ועדכון של פגישות עסקיות מורכבות בין אנשים שאינם עובדים באותה חברה, מנסה לענות חברת הסטארט-אפ הישראלית טיים ברידג' (TimeBridge), שמשרדיה ממוקמים ברחובות ובקליפורניה. החברה, שנוסדה על יורי נלקן – שמכהן כמנכ"ל החברה, וצחי שחם – שמנהל את הפעילות בישראל, הצליחה לגייס בימים אלו חמישה מיליון דולרים נוספים מקרנות הון הסיכון נורווסט מנצ'רס ומייפילד, והיא מציעה פיתרון מבוסס ווב שיכול להתממשק לתוכנות היומנים השונות – מאאוטלוק ועד ג'ימייל ולבצע פעילות איחוד יומנים חיצוני.
טיים ברידג' בעצם מציעה הקמה מיידית של מעין שרת אקסצ'יינג' חוץ-ארגוני וירטואלי בין אנשים זרים שאינם עובדים באותו ארגון. בעזרת השירות של טיים ברידג' יכול איש העסקים לנהל את המשא ומתן עם כמה מוזמנים פוטנציאלים אודות מועד הפגישה, לקבל התראות ותזכורות לפני פגישה, להודיע לכל הנמענים על שינויים וביטולים ואף לקבל מדי ערב אימייל תקציר שיפרט את הפעילות המצופה לו ביום למחרת.
"ההצלחה בגיוס מימון מהמשקיעים הכי מכובדים בתעשייה מעידה עד כמה חשוב לפשט את תהליך הפגישות העסקיות, ועל המומנטום שהצלחנו להשיג", אומר יורי נלקן, מנכ"ל החברה, שהצליחה במהלך השנה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה מ-30,000 ל-350,000 לקוחות. "הצמיחה המהירה שלנו בשנה האחרונה מעידה שלאנשים יש צורך נואש בפיתרון שיסייע להם לתאם פגישות אם אנשים אחרים והם אף זקוקים לכלים המסייעים לקיום הפגישה עצמה".
הערות והצעות למדור ניתן למסור בכתובת הדוא"ל הבאה.
תגובות
(0)