זיו ברץ מונה למנכ"ל מוביסק טכנולוגיות

במסגרת תפקידו יפעל ברץ לשיפור יכולות המכירה והשירות של מוביסק, לחיזוק המותג שלה בישראל ולהחדרת מוצרים וספקים נוספים שישלימו את מערך פתרונות המובייל של החברה ● הוא אמר לאנשים ומחשבים, כי "בשנה הבאה נכפיל את היקף הפעילות שלנו, בין השאר מאחר שהשוק יהיה בשל יותר לפעילות בתחום הניידות"

זיו ברץ מונה למנכ"ל מוביסק טכנולוגיות, הפועלת בעולם המיחשוב הנייד. במסגרת תפקידו הוא יפעל לשיפור יכולות המכירה והשירות של מוביסק, לחיזוק המותג שלה בישראל ולהחדרת מוצרים וספקים נוספים שישלימו את מערך פתרונות המובייל של החברה.

ברץ שימש בתשע השנים האחרונות כמנהל רכש IT בנטפים. לפני כן היה סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-א. בליצבלאו ושות', העוסקת בפיתוח וייצור לתעשיות הביטחוניות, ויועץ רכש IT עצמאי לארגונים וחברות. הוא בן 42 ובעל תואר ראשון במינהל עסקים.

ברץ אמר לאנשים ומחשבים, כי "נמשיך להוביל את תחום הניידות בארץ. נעמיק את החדירה בקרב ארגונים בינוניים ובשנה הבאה נכפיל את היקף הפעילות שלנו. אני מאמין שנגיע ליותר לקוחות, בין השאר מאחר שהשוק יהיה בשל יותר לפעילות בתחום".

מוביסק עוסקת בייעוץ, הטמעה ותמיכה של מערכות לניהול שליטה ובקרה של מכשירים חכמים (טלפונים חכמים וטאבלטים) בארגונים. החברה פועלת בישראל, יוון וברזיל, ועל עשרות לקוחותיה נמנים החברות והארגונים המובילים במשק בתחומי התקשורת, תעשייה, ממשל, שירותים, תחבורה, בריאות, חינוך ועוד. מוביסק מייצגת בישראל את איירווטש (Airwatch), שפועלת בתחום ניהול הניידות הארגונית (EMM – ר"ת Enterprise Mobility Management), את WatchDox, שפועלת בתחום שיתוף מסמכים והגברת פרודוקטיביות של עובדים, ואת סורספייר (SourceFire), שעוסקת בפתרונות אבטחת מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים