שינויים בצמרת קומטאץ': ליאור סמואלסון מונה למנכ"ל, שלומי ינאי – לנשיא

ינאי יתמקד בתכנון האסטרטגיה ומאמצי הצמיחה של קומטאץ', וימשיך לשמש כדירקטור בחברה ● מקומטאץ' נמסר כי השינויים נועדו להשלים את המעבר הטכנולוגי של החברה למודל אספקת שירותי אבטחת מידע כשירות בענן

חילופי תפקידים בהנהלת קומטאץ' (Commtouch): ליאור סמואלסון, המשמש כיום כיו"ר הדירקטוריון של החברה, מונה למנכ"ל שלה, ויחליף בתפקיד את שלומי ינאי, שמונה לנשיא החברה. ינאי יתמקד בתכנון האסטרטגיה ומאמצי הצמיחה של קומטאץ', וימשיך לשמש כדירקטור בחברה.

מקומטאץ' נמסר כי השינויים נועדו להשלים את המעבר הטכנולוגי שלה למודל אספקת שירותי אבטחת מידע כשירות בענן (SaaS). על פי החברה, "המינויים יבטיחו את המשך ביצועה של אסטרטגיית הצמיחה ושמירה על מצוינות תפעולית, באופן שיסייע לחברה לענות על האתגרים החדשים העומדים לפתחה".

שלומי ינאי, הנשיא הנכנס של קומטאץ'. צילום: איציק בירןסמואלסון, שכאמור משמש כיום כיו"ר הדירקטוריון של קומטאץ', כיהן בעבר כיו"ר דירקטוריון ומנכ"ל דירקטוריון בכמה חברות טכנולוגיה, טלקום, שירותים פיננסיים וייעוץ ניהולי. הוא אמר כי "שינויים ניהוליים אלה מחזקים את היכולת של קומטאץ' לאתר ולנצל אפשרויות עסקיות, ובד בבד יסייעו לחברה לבצע את המהפך הטכנולוגי אותו היא מסיימת לתכנן בימים אלה".

לדברי ינאי, "התפקידים החדשים של ליאור ושלי יאפשרו לנו להמשיך את השותפות החזקה אותה בנינו במשך השנים".

המהלך כפוף לאישור בעלי המניות של קומטאץ', באסיפה שתתקיים בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים