טקס הוקרה לתורמי קרן אריאב&פרנקלין

טקס הוקרה נערך לאחרונה לתורמים של קרן המלגות אריאב&פרנקלין, המיועדת למנהלים הלומדים בתוכנית הבין לאומית קלוג-רקנאטי, בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב. זו השנה השנייה בה הוענקו המלגות לשלושה מנהלים הלומדים בתוכנית במחזור הנוכחי, KR18, שהחל את לימודיו בספטמבר האחרון.

האירוע נערך בהשתתפותו של פרופ' לארי פרנקלין, מרצה בסגל התוכנית בנוסף להיותו מרצה בבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטת הונג קונג (HKUST), הנמנה על בתי הספר למנהל עסקים ברשת הגלובלית של קלוג. בנוסף לפרופ' פרנקלין, שיזם את הקרן, השתתפו באירוע גם פרופ' גדי אריאב, שותפו לקרן וגם כן מרצה בתכנית, פרופ' אשר טישלר, דיקאן הפקולטה, ואורית מנדלסון-שוהם, מנכ"לית קלוג רקנאטי. האירוע נערך בפני כל הסטודנטים בכיתה וביניהם הסטודנטים מקבלי המלגה.

מטרות הקרן הן לעודד סטודנטים מסקטורים מיוחדים ופחות מיוצגים במשק להצטרף וללמוד בתכנית, כדי להעשיר את מגוון המנהלים הלומדים בכיתה. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

 מימין: פרופסור גדי אריאב, מרצה בתוכנית הבין לאומית קלוג-רקנאטי; ופרופסור לארי פרנקלין, מרצה בתוכנית ובבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטת הונג קונג

מימין: פרופסור אשר טישלר, דיקאן הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב; ופרופסור לארי פרנקלין, מרצה בתוכנית ובבית הספר למנהל עסקים שבאוניברסיטת הונג קונג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים