עובדי CyberArk "שיפצו" את מבנה מרכז מגדלור לנוער בסיכון בפתח תקווה

העובדים צבעו את המבנה, שמופעל על ידי על"ם ועיריית פתח תקווה, ואת הגדר, וטיפלו במגרש ובגינה, כולל דשן, שתילים ועבודות שדה

עובדי CyberArk, שבימי שגרה מתמקדים באבטחת מידע, הפכו הבוקר (ג'), לכבוד יום המעשים הטובים, לגננים, צבעים ומעצבי פנים. החברה שלחה צוות עובדים כדי "לשפץ" קצת את מגדלור – מרכז נוער שמפעילה על"ם בפתח תקווה, בשיתוף העירייה.

העובדים צבעו את המבנה ואת הגדר, וטיפלו במגרש ובגינה, כולל דשן, שתילים ועבודות שדה. הציוד לצורך ביצוע העבודות נתרם על ידי החברה.

לדברי חן ביתן, מנהל CyberArk ישראל, "אנחנו מאמינים שמעבר למטרה להצליח בפן העסקי, ערך חשוב מאוד בחברה הינו חיבור ותרומה לקהילה הסובבת אותנו. התחלנו את הפעילות עם על"ם בקטן, ולאט לאט ראינו יותר ויותר שיתוף פעולה והתלהבות מצד העובדים. למרות שהעיסוק של סייבר ארק מתמקד בזירה הווירטואלית, אנחנו כחברה מאוד מטפחים את הצד האנושי ושמחים על כל הזדמנות לתת ולשתף".

מרכזי מגדלור משרתים נוער בסיכון. המרכז בפתח תקווה פעיל חמישה ימים בשבוע בשעות אחר הצהרים והערב. הנערים שמגיעים אליו חווים בעיות השתלבות בחברה, קשיים בלימודים ומול ההורים, וגם בעיות אלכוהול וסמים. עובדי CyberArk מתנדבים בו פעמיים בחודש על בסיס קבוע. הם עיצבו חדר שמשרת את הבנות במרכז וקיימו עם הנערים והנערות פעילויות סביב החגים, כמו: מעגל מתופפים בחנוכה, חוגי יצירה, קפוארה ושתילה בגינת המבנה. העובדים אף תרמו בגדים לפינת הלבוש שעומדת לרשות הנערים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים