הדואט שבין סיפור ההצלחה של הלקוח למוצר – חלק ב'

כ-130 מנהלים בתחומי המיחשוב מכל מגזרי המשק השתתפו בכנס שערכה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס, שנשא את השם Master Your Business Application ונערך באולם האירועים East בתל אביב, הוצגו פתרונות לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוחות, מתוצרת חברות המיוצגות על ידי NessPRO, ובהן Clarisite ,Riverbed ,Aternity ,Neebula ו-Evolven. היה זה דואט בין סיפורי הצלחה של לקוחות להצגת המילה האחרונה בתחום השו"ב על ידי היצרנים.

שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל, אמר כי NessPRO היא קבוצה ייחודית בתוך נס וכינה אותה "סוג של סיירת קומנדו". "כלי שו"ב בכלל וניהול ה-IT בפרט אינם דברים חדשים. החוכמה היא לאסוף את הכלים הטובים בתחומם, לבצע התאמות לשוק הישראלי ואז להביא אותם ללקוחות הארגוניים", אמר אפעל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: יעקב פורת וציקי קסטנבוים, מנהלי פרויקטים בבנק הפועלים; דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO; ועמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO

חנן בלומשטיין, סגן נשיא למוצרים ב-Clarisite. מערכת EyeView של Clarisite מאפשרת שמירת מידע עסקי רב ערך, תוך חיבור למערכות הארגוניות, לטובת שיפור השירות וניהול חוויית לקוח מיטבית. המערכת מאפשרת לחברות וארגונים לשמר את התהליכים המקוונים בדיוק כמו שמקליטים שיחות טלפון ושומרים חוזים כתובים

מימין: אלון שוורץ, מנהל תחום טכנולוגיות אינטרנט, מובייל ומדיה חברתית ב-Yes, עם רן כהן, מנהל מוצר ב-NessPRO

מימין: אריאל גורדון, המנהל הטכנולוגי הראשי של Neebula; דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO; אברהם ולדז'י, מנהל מחלקת ארכיטקטורת תשתיות בעיריית תל אביב-יפו; ואבנר מימון, יועץ בכיר ומנהל מוצרים ב-NessPRO. אנשי Neebula הציגו בכנס כלים מתוצרתם לניהול שירותים עסקיים המאפשרים לזהות, למפות ולנהל את שירותי ה-IT השונים בהם משתמש הארגון, כולל מיחשוב ענן, תוך שיוכם לשירותים ולתהליכים העסקיים השונים של הארגון

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים