הדואט שבין סיפור ההצלחה של הלקוח למוצר – חלק ג'
כ-130 מנהלים בתחומי המיחשוב מכל מגזרי המשק השתתפו בכנס שערכה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס, שנשא את השם Master Your Business Application ונערך באולם האירועים East בתל אביב, הוצגו פתרונות לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוחות, מתוצרת חברות המיוצגות על ידי NessPRO, ובהן Clarisite ,Riverbed ,Aternity ,Neebula ו-Evolven. היה זה דואט בין סיפורי הצלחה של לקוחות להצגת המילה האחרונה בתחום השו"ב על ידי היצרנים.
שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל, אמר כי NessPRO היא קבוצה ייחודית בתוך נס וכינה אותה "סוג של סיירת קומנדו". "כלי שו"ב בכלל וניהול ה-IT בפרט אינם דברים חדשים. החוכמה היא לאסוף את הכלים הטובים בתחומם, לבצע התאמות לשוק הישראלי ואז להביא אותם ללקוחות הארגוניים", אמר אפעל.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)