אנשי אורקל ישראל הצטלמו יחדיו לתמונת ניצחון. מימין: אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל האחראי על היישומים; אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של החברה; משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל וסגן נשיא החברה העולמית; יובל סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה; ועוזי נבון, סמנכ"ל מכירות טכנולוגיות
לא פחות מ-50 אלף איש פקדו את כנס המשתמשים השנתי של אורקל (Oracle), שנערך באחרונה בסן פרנסיסקו. מספר עצום זה כלל יותר מ-100 ישראלים שהגיעו להשתתף בכנס – חלקם לקוחות החברה, חלקם נציגי חברות שהציגו בביתנים וחלקם אנשי אורקל, שליוו את המשלחת.
דיילי ציפי, שסיירה בין עשרות ביתני התצוגה של השותפים העסקיים של אורקל, קלטה את חברי הנהלת אורקל ישראל כשהם עוברים מדוכן לדוכן ובוחנים את דוכני החברות שהציגו מוצרים כחול לבן – ואחרים.
מימין: אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל האחראי על היישומים באורקל ישראל; אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של החברה; עוזי נבון, סמנכ"ל מכירות טכנולוגיות; ויובל סברוני, סמנכ"ל בכיר ליצואני תוכנה באורקל ישראל
משה חורב, מנכ"ל אורקל ישראל וסגן נשיא החברה העולמית (באמצע), מצטרף אליהם לתמונת ניצחון
דיילי ציפי צילמה את הביתנים של כמה מהחברות שהציגו בתערוכה. ראשונה היא הענקית הכחולה, יבמ, שהפעם בחרה ברקע כתום
גם הביתנים של סאפ ו-Senzar משכו את התעניינות המשתתפים
סאנדיסק בחרה להדגיש בביתן שלה את Fusion-io, אותה רכשה ביוני האחרון תמורת 1.1 מיליארד דולר
לחלק א' לחצו כאן
תגובות
(0)