BMC בדיסניוורלד – חלק א'
במהלך חול המועד סוכות, בשבוע שעבר, חזרה BMC לערוך את הכנס המסורתי השנתי ללקוחותיה, אותו לא ערכה בשנים האחרונות. הפעם נערך הכנס בדיסניוורלד שבאורלנדו, פלורידה, בהשתתפות כ-1,500 לקוחות, שותפים עסקיים ומנהלי החברה מרחבי העולם. מישראל השתתפו נציגי לקוחות מבזק בינלאומי ומאמדוקס.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
את מליאת הפתיחה הנחה פול אפלבי, סגן נשיא בכיר גלובלי למכירות ושיווק ב-BMC, שחקן רכש חדש אותו הביא מנכ"ל החברה, בוב ביצ'מפ, לפני כחצי שנה בלבד במסגרת החלפת (כמעט) כל הצמרת הניהולית. אפלבי הודה לכל המשתתפים שהגיעו לכנס וסיפר כיצד הוא עצמו הצטרף לחברה לאחר שהודבק בהתלהבות של ביצ'מפ, שהציג בפניו הזדמנות לחדש פניה של חברה ותיקה ומצליחה – בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. אחריו עלה המרצה המרכזי במליאה, ביצ'מפ עצמו. אך לפני כן, כיאה לחברה שחוזרת להשקעות ולצמיחה, הכריז אפלבי על מועד הכנס בשנה הבאה, והפעם בעיר הכנסים האולטימטיבית. להתראות בלאס וגאס ב-2015.
כדי למשוך כמה שיותר משתתפים, לאחר כמה שנים של הפסקת כנסי הלקוחות, הציעה BMC בכנס את המבחר המוכר של מושבים מקצועיים, זמינות במובייל, תערוכת פתרונות גם של שותפים, שיחות ייעוץ עם מומחים, מסיבת סיום (באולפני יוניברסל בדיסניוורלד, עם ספיידרמן ונבחרת גיבורי על) והרצאות שוברות שגרה. זה טוב לחזרה לשגרה וסימן לבאות. אגב, לכנס קוראים Engage – מושג חזק באנגלית שמהווה את סיסמת השיווק החברתי וחסר תרגום ישיר וטוב לעברית. מי שיש לו רעיון מוזמן לכתוב.
בוב ביצ'מפ הצטרף ל-BMC לפני 25 שנים ומוביל אותה כמנכ"ל זה 13 שנים. הוא הוותיק ביותר בהנהלה ואפשר לראות בו "מר BMC". לפני כשנה החברה, שנוסדה לפני 33 שנים, נרכשה על ידי שותפות של קרנות הון פרטיות בראשותן של Bain Capital ו-Golden Gate Capital, שרכשו את מניות הציבור בחברה תמורת 6.9 מיליארד דולר והוציאו אותה מהמסחר בבורסת ניו-יורק. כיום עומד המחזור של BMC על 2.2 מיליארד דולר ופתרונותיה משמשים ב-82% מארגוני Fortune 500. היא מעסיקה כ-6,000 עובדים ברחבי העולם, כולל כ-350 במרכזי הפיתוח בתל אביב ובתל חי. החברה פועלת ב-120 מדינות ולה כ-20 אלף לקוחות ארגוניים. בישראל, מטריקס היא המפיצה הבלבדית של פתרונותיה לשוק ניהול שירותי IT והם מותקנים ברוב המוחלט של הארגונים.
מיד בתחילת דבריו התייחס ביצ'מפ לחברה אותה הוא מנהל כ-BMC החדשה, זו שיצאה לדרכה לפני כשנה לאחר הרכישה. ביצ'מפ התוודה שהוא לא ידע בעצמו מה בדיוק יקרה לאחר הרכישה (שהרי קרנות פרטיות רוכשות חברות כדי להשביחן, כדי למכור אותן הלאה וברווח ניכר – פ"ה). והנה, הוא סיפר שהוא הופתע לטובה, וכבר בראשית הדרך החדשה נוספה השקעה של 120 מיליון דולר לפיתוח מוצרים חדשים ושיפור קיימים – הכול להרחבת הפתרון לניהול IT מתקדם בעידן הכל דיגיטלי.
כיאה לחברה ותיקה המחדשת פניה, היא מאמצת לוגו חדש ומוטו חדש. את הלוגו מכנה ביצ'מפ, שנראה שהוא מאוד אוהב אותו, הסליל הכפול (Double Helix), בעל קווי הזרימה העגולים, בדומה ל-DNA. גם את המוטו ביצ'מפ אוהב, אבל זה כבר בהמשך דבריו – ובחלק הבא.
המשך יבוא…
תגובות
(0)