Dreamforce 2014: חידושים בעננים
מיומן הוועידה של נורית ארגז שביט, סמנ"כל תפעול בבלאט לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל
היום השלישי של כנס Dreamforce הוקדש כולו להכרזות על חידושים בתחומי העננים השונים של Salesforce. קיימים שישה כאלה: ענן המכירות (Sales), השירות (Service), השיווק (Marketing), הקהילות (Communities), אנליטיקות המידע החדש (Wave analytics) וענן האפליקציות (Apps).
כבר אתמול (ג') כתבתי על החזון של Salesforce, הלוא הוא Salesforce as a customer success platform. ביום השלישי של הוועידה הדגימה החברה כיצד בא חזון זה לידי מימוש – כפלטפורמה אחודה שמאפשרת זרימת מידע מלאה בין כל הפונקציות הארגוניות, בין אם מדובר בשיווק, במכירות או בשירות. אפליקציית מובייל ידידותיות מאפשרת לכל משתמש לבצע את עבודתו בקלות ובנוחות, ומבטיחה תקשורת עם הלקוח מכל מקום ובכל ערוץ שיבחר. מעל הכול, כל הארגון כולו ממוקד בלקוח ובמסע שהוא עובר כשהוא בא במגע עם מוצרי ושירותי הארגון.
על מנת שעובדי החברה יוכלו לייצר Engagement אמיתי עם הגורמים מולם הם עובדים (לקוחות, שותפים וספקים), יש לדאוג לכך שכל המידע יימצא בידם כל העת, באופן שיאפשר ניידות מלאה ויצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי עם לקוחות החברה. כיוון שכך, הכרחי שהמידע הזה יהיה זמין במובייל ובטא בלטים, לא רק במשרדי החברה. על מנת להבטיח זאת השיקה Salesforce את Salesforce1 Lightning – פלטפורמה לפיתוח אפליקציות על גבי המובייל, שמאפשרת לעשות זאת בקלות, בפשטות ובמהירות.
Salesforce1 lightning מאפשרת הקמה מהירה של אפליקציות מובייל בעזרת סט כלים מוכן. סט הכלים כולל ספריית רכיבים מוכנים מראש לאפליקציית מובייל, Builder המאפשר את בניית האפליקציה בעזרתם ויכולת מיידית לכלול את האפליקציה שפותחה בתוך Salesforce1. כמו כן, יש בה יכולות מובנות ליצירת חיבור בין אפליקציית המובייל שכבר קיימת בארגון לפתרון ה-Salesforce שלו. יכולות אלה מאפשרות לחברות המתמחות בהטמעת Salesforce, דוגמת בלאט לפידות, לעזור ללקוחותיהן למצות את המקסימום מהפתרון אותו הטמיעו.
הפלטפורמה החדשה מבטיחה שאפליקציית המובייל שפותחה תהיה זמינה הן על טלפונים ניידים, הן על טאבלטים ובהמשך גם על הדסקטופ. בצורה זו, הלקוח יכול ליהנות מממשק משתמש אחוד בכל דרך בה יבחר להשתמש במערכת.
עננות מנצחת
ענן האנליטיקות Wave של Salesforce מאפשר לבצע אנליזה של כלל נתוני הארגון על מנת לאפשר קבלת מידע מלא בזמן אמת, בדשבורדים דינמיים, ועל סמך זה להחליט בצורה מושכלת (בין אם על הדסקטופ ובין אם במובייל). יתרה מכך, הוגדרה יכולת נוחה וקלה לייצר אובייקטים המכילים מידע ממערכות מידע חיצוניות – לדוגמה, מערכות ה-ERP של הארגון, על מנת שניתן יהיה לכלול באנליטיקות מידע מקיף ומלא על כל נתוני הארגון, ללא קשר למערכות שבהן נשמרים הנתונים.
יופי וחוויית משתמש
Salesforce הכריזה על Sales cloud 1 ועל Service cloud 1 – שניהם ברוח אפליקציית המובייל. חידוש נוסף ומשמעותי הוא קונסולה לנציגי השירות, שמאפשרת לקבל על מסך אחד את כל המידע הנדרש על מנת לספק ללקוח את השירות. עוד הוכנסו שיפורים בממשק המשתמש, כגון יכולת להפוך הערות מפגישה למשימות לביצוע בהזזת אצבע על המסך. עוד שדרוג הוא יכולת מציאת כפולים אוטומטית: כשמעדכנים איש קשר או לקוח חדש מתקבלת התראה מיידית במקרה שלקוח דומה כבר קיים. הפלטפורמה קיבלה חיזוק גם בנושאים אחרים, כגון גיאוגרפיה ומיקום.
במהלך הוועידה נחשפנו ללקוחות גלובליים, מכל קצוות הקשת העסקית, שהקימו מערכות על גבי Salesforce, או כאלה שמנהלים את קהילת הלקוחות שלהם על ה-Community של Salesforce. בין הלקוחות האלה היו נציגים של AT&T, Caterpillar, Telstra Australia ולוריאל (L'Oreal).
אם לסכם את הוועידה, אין ספק שרוח החדשנות של Salesforce תאפשר לנו, בבלאט לפידות, לתת ללקוחותינו הקיימים והחדשים אפשרות לעולם פתוח יותר, זורם יותר, עולם בו לקוחותינו הם המרכז.
תגובות
(0)