אירוע משותף של אמזון ולשכת המסחר ישראל-אמריקה – חלק ב'

בכירי אמזון (Amazon) התארחו באחרונה באירוע משותף של לשכת המסחר ישראל-אמריקה, משרד הכלכלה ופירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן. הערב נערך באולמה של פירמת עורכי הדין ומטרתו הייתה לאפשר למפתחים ישראליים להכיר את בכירי אמזון בעולם בתחומים: Amazon Appstore ,Amazon Web Services ו-Amazon Mobile Ad Network.

הדבר העיקרי באירוע היה מפגש נטוורקינג בו נכחו כ-200 איש, שיכולים היו לפגוש בכירים באמזון, בהם: המאנט מדן, ראש הפיתוח העסקי של Amazon Appstore באיחוד האירופי; רז בכר, מנהל פיתוח עסקי – Startup Ecosystem ב-AWS לאזור EMEA; סימו טהירי, מנהל פיתוח עסקי לאיחוד האירופי; וסאצ'י מסנגל, מנהל בכיר לפיתוח מוצר ב-Amazon Mobile Ad Network.

האירוע נפתח בדברי ברכה של רונית בן-בסט רום, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-אמריקה, ושל מאיה רסין נצר, ראש מחלקת ההיי-טק בהרצוג פוקס נאמן.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מברך את באי המפגש ובמקום שקפים שולח את כולם להתמנגל המאנט מדן, ראש הפיתוח העסקי של Amazon Appstore באיחוד האירופי. המשתתפים נענו לקריאה והתמנגלו שעה ארוכה.

מימין: גבריאל חסון, מנכ"ל לשכת המסחר ישראל-אמריקה הלטינית, ופלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

מימין: ג'ו גרין ואייל שפיץ, השותפים בחברת גרינשפיץ.

מימין: מאיה רסין נצר, מנהלת מחלקת היי-טק בפירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, ותמי גינגר, מנהלת פיתוח עסקי בפירמה.

מימין: רונית בן-בסט רום, מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-אמריקה, וחנן לביא, מנהל מאיץ הסטארט-אפים של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים