מימין: אלעד מזרחי מ-KMS lighthouse; חן פסח, מנהלת הידע ומערכות המידע של איתוראן; וינינה דיין, מנהלת פרויקטים ב-Rom Knowledge
חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן ערכה באחרונה את הכנס השנתי שלה. האירוע החגיגי התקיים במתחם סטוקו בתל אביב, בהשתתפות כ-100 מלקוחות ושותפי החברה, תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge.
במהלך האירוע ערך צוות KMS lighthouse שולחנות עגולים, בהם חשפו את באי הכנס בפני היכולות של המוצרים הקלאסיים והחדשים שהושקו בו, וכן הסבירו על הטמעות של המערכת, מודולים שונים ותוספים וממשקים למערכות.
מימין: אלעד מזרחי מ-KMS lighthouse; חן פסח, מנהלת הידע ומערכות המידע של איתוראן; וינינה דיין, מנהלת פרויקטים ב-Rom Knowledge
מימין: מיטל ביטון מ-KMS lighthouse; רחלי ברגר ממערכות המידע של דואר ישראל; נעמי יוגב, מנהלת תחום מערכות אשנב וחיוב בדואר ישראל; וניר לביאון, סמנכ"ל המכירות של KMS lighthouse
מימין: שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse; תמר פולג,Solution Sales Expert באמדוקס ישראל; אורן לוין, Training Presale Manager באמדוקס ישראל; ואביטל חייט, Head of ACL (ר"ת Amdocs Customer Learning) באמדוקס ישראל
מימין: יפעת פז דורון מסנסקום; אלעד מזרחי מ-KMS lighthouse; ושולי גרציאני, SGPM בחברת TS Solutions
מימין: ניר לביאון, סמנכ"ל המכירות של KMS lighthouse; רענן מר חיים, מנהל ידע באמדוקס ישראל; ומיטל ביטון, מנהלת מכירות ישראל ב-KMS lighthouse
צוות KMS lighthouse
לחלק א' לחצו כאן.
לחלק ב' לחצו כאן.
תגובות
(0)