באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: דורון וגבי דרמון

השבוע באו לבקר במאורת הנמר גבי ודורון דרמון, הורים לחמישה ילדים, צוות לחיים ועכשיו גם במיזם החדש שלהם, שכולל זוגיות, הורות, גידול ילדים, קריירה וכל מה שביניהם.

במסגרת המיזם החדש שלהם מעבירים השניים מהידע ומהניסיון שיש להם בגידול ילדים, אותו הם עושים כשותפים ומשלימים אחד את השני. יחד הם מובילים את ילדיהם להגשים את החלום שלהם, כל אחד בתחומו. בני הזוג דרמון משתדלים להעניק את הכלים הפשוטים והמוכחים למה שחשוב לנו באמת: לשמור על הזוגיות, לאפשר את ההורות וגם לנסות לענות לשאלה הכל כך נפוצה איך לגדל ילדים מאושרים ומצליחים, ולשמר גם את הסביבה הפרטית של כל אחד מהם עצמם.

גבי היא רופאה ומאמנת אישית, בעלת ניסיון רב בצה"ל. מתוקף תפקידה היא מיישמת את דרך החשיבה החיובית, כפי שעושים בני הזוג עם ילדיהם. דורון הוא מהנדס מחשבים, מדריך טיולי אתגר וטריאתלון, והתחרה בתחרויות איש ברזל. הוא היה מנמ״ר במספר ארגונים במשק וכיום הוא מהבעלים של חברת מוד-אפ לניהול פרוייקטים בתחום מערכות מידע. דרמון הוא אף היזם של קבוצת קלאב-226, המובילה דרך הספורט להצלחה. כחלק מהגישה של דרך הספורט להצלחה ועל סמך הניסיון שחווה על עצמו וכהורה, הוא מוביל אנשים להגשמה עצמית ולהצלחה בהשגת יעדים אישיים, בתחום המקצועי, בשינוי אורח חיים, בהשגת יעדים אתגריים ומיצוי עצמי של בני נוער.

ואולי הסיפוק הגדול ביותר הוא להוביל להצלחה משפחתית. בעבר צולמו בני הזוג דרמון והילדים לסדרת הטלוויזיה איך להצליח בשישה שיעורים, ששודרה בערוץ 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים