בא לבקר במאורת הנמר: יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל

מאורת הנמר אירחה באחרונה את יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר (Accenture) ישראל, לשיחה על פעילות החברה ומצב התעשייה.

בן אדיבה משמש כמנכ"ל החברה בישראל בחמש השנים האחרונות. לפני כן עבד במשך יותר משני עשורים באקסנצ'ר הגלובלית במגוון רחב של תפקידים, בכלל זה אחראי על פעילותה בברזיל ומנהל הפיתוח העסקי של אקסנצ'ר אירופה, אפריקה ואמריקה הלטינית. הוא חזר לארץ ב-2009 על מנת לנהל את הסניף הישראלי.

אקסנצ'ר מעניקה שירותי אסטרטגיה, דיגיטל, טכנולוגיה ומיקור-חוץ, באמצעותם היא מפתחת הון וידע ויוצרת, רוכשת ומנהלת נכסי מפתח מרכזיים שתומכים בפיתוח שירותים ופתרונות משולבים עבור לקוחות החברה. היא נמצאת ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) והכנסותיה, שעמדו ב-2014 על 30 מיליארד דולר, ממקמות אותה כאחת מחברות הייעוץ הגדולות בעולם. נכון לספטמבר 2014, מעסיקה אקנסצ'ר כ-319 אלף עובדים בכל רחבי העולם שפזורים על פני 200 ערים ב-56 מדינות. 89 מתוך 100 החברות הגדולות בעולם הן לקוחות שלה.

בישראל פועלת אקסנצ'ר משנת 2001, אז הקימה כאן פעילות לייעוץ עסקי ושירותי טכנולוגיה. החברה מעסיקה כיום כ-40 עובדים במשרדיה בהרצליה ויותר מ-80 יועצים שנותנים שירות לחברות ישראליות, כחלק מרשת יועצים בינלאומית הממוקמת במרכזי הפיתוח ומיקור החוץ של אקסנצ'ר בכל רחבי העולם. בין לקוחות החברה בארץ נמנות החברות המובילות במשק, לרבות טבע, אדמה, בנק דיסקונט, בנק הפועלים, בנק לאומי, NICE, יוניליוור, תנובה, שטראוס, נטפים, פרטנר, סלקום, רפאל, צים וחברת החשמל.

אקסנצ'ר ישראל ממשיכה במגמת צמיחה, בעיקר בעזרת ביצוע פרויקטים של ייעוץ IT, אינטגרציה של מערכות וייעוץ ניהולי ועסקי. היא פיתחה תוכנית צמיחה חדשה, בעיקר בתחומי הדיגיטל, פתרונות ענן ומגוון טכנולוגיות מתפתחות כמנועי הצמיחה העיקריים שלה בשנים הקרובות. בנוסף, אקסנצ'ר מתכננת לחקור הזדמנויות בזירת מיקור-החוץ של התהליכים העסקיים.

בא לבקר במאורת הנמר: יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים