באה לבקר במאורת הנמר: ענת מסינג, מייסדת ומנכ"לית WanakaPR

16/08/2015 15:20
באה לבקר במאורת הנמר: ענת מסינג, מייסדת ומנכ"לית WanakaPR

"Wanaka מה?", החזיר לי הנמר מייל, לאחר ששלחתי לו הזמנה לאירוע של לקוח. "WanakaPR", כתבתי. "אם כך, עכשיו, משהפכת ללביאה – את מוזמנת לסור לביקור במאורה", השיב.

הצטיידתי בשתי חוגלות ודורבן, שלצערי ברחו בדרך, והמראתי לקומה ה-24 בבית הוורד. שם, בין נמרים גדולים וקטנים, פרוותיים וגלוחי ראש, ג'ינג'ים ומנוקדים, וגם ג'ירפה אחת יפהפייה, מעיסת נייר, שקיבל פעם הנמר במתנה מבית ספר נטעים ברמת גן, התרווחתי בכורסה והתחלתי לספר את הסיפור שלי, סיפורה של WanakaPR.

סיפרתי לנמר איך אני ומשפחתי הקטנה לקחנו בחורף האחרון פסק זמן מהחיים ונסענו לחופשה ארוכה בניו-זילנד המופלאה. רק אחרי שהוסיף הנמר את ניו-זילנד ל-To Do List שלו המשכתי בסיפורי.

משחזרתי לארץ, סיפרתי לנמר, לא יכולה הייתי לשבת עוד על אותו הכיסא. שבע שנים טובות ישבתי על הכיסא באולמדיה. שבע שנים בהן טיפלתי במטריקס, בסרגון, בקומסק ובאינספור חברות היי-טק וטכנולוגיה נוספות. הגיעה העת לטרוף את הקלפים ולהתחיל מחדש. לעשות משהו עם טאץ' אישי, משהו שיפריח מחדש פרפרים בבטן. גם הליווי והתמיכה שקיבלתי מאולמדיה עודדו אותי לצאת לדרך. דרך המלך. או, בלשונו של הנמר, דרכה של הלביאה.

WanakaPR

WanakaPR

נחזור ל-WanakaPR, נהמתי קלות. אחת הערים הנפלאות היא העיר Wanaka, השוכנת לרגלי האלפים הדרומיים, בחוף המזרחי של האי הדרומי בניו-זילנד. אילולא הייתי מתגוררת ברמת גן הייתי, ללא ספק, מתגוררת ב-Wanaka. אולם, מאחר שאין לי ולמשפחתי תוכניות הגירה לעת עתה, חשבתי שלפחות אעבוד ב-Wanaka.

כדי להדק את הסיפור מכיוון נוסף, הסברתי לנמר כי המשמעות של המילה Wanaka במאורית היא "המקום של אנקה". אנקה היה צ'יף חשוב באזור זה של ניו זילנד, אבל אנקה הוא גם שמה של אימי, ילידת רומניה. בילדותי, בכל פעם שנשאלתי לשמה, התביישתי שלא קוראים לה שרה או רחל או רבקה, אז WanakaPR היא גם "תיקון השבועות" שלי.

באה לבקר במאורת הנמר: ענת מסינג, מייסדת ומנכ"לית WanakaPR

באה לבקר במאורת הנמר: ענת מסינג, מייסדת ומנכ"לית WanakaPR

אחר כך דיברנו על בידול. "את A-Team", אמר לי הנמר, "את צריכה להציע ללקוחות שירותי PR למשימות מיוחדות, לא במאסות אלא בפינצטה". לדבריו, "סטארט-אפ מבקש לגייס את הטאלנטים הכי מוכשרים; הנהלה של ארגון גדול מעוניינת לשדר מסר חדש, דווקא, פנים ארגוני; חברת ייעוץ קטנה נוכחה לדעת שהלקוחות שלה לא מכירים אפילו עשירית מהיכולות ומההישגים שלה; חברה גלובלית מתמודדת על מכרז בשוק מתפתח וחייבת תקשורת אוהדת, בעיתון הפיננסי המוביל באותה מדינה, ועכשיו. את צריכה להיות שם, להקשיב, להבין את הצורך ולספק מענה תקשורתי".

"אני לגמרי מזדהה עם זה", הנהנתי בחיוך. "אני מבקשת לסייע לחברות ולמנהלים למצוא את הקול שלהם, לזקק אותו ולהפוך אותו לסיפור קליט, אהוד ובלתי נשכח. אני מתחייבת ללוות את הלקוחות שלי בדרכם לכבוש מקום של כבוד בשיח הציבורי. עם חשיפה תקשורתית חכמה, מדודה ומאוזנת סביב המטרות האישיות שלהם, או היעדים העסקיים, עם שימוש מושכל ברשת הקשרים הקיימת וטווייה של חיבורים יצירתיים, אני שואפת לסייע ללקוחות ולרעיונות שהם מובילים להשתלב בשיח, להוביל אותו ואם צריך אף להימנע או לצאת ממנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים