החברות המובילות בוועידות: שיווק דיגיטלי – חלק ב'

מימין: אלי מרון, מנכ"ל משותף בקבוצת סינרגיה

מאות משתתפים גדשו את כנס השיווק הדיגיטלי של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה.

באולם, שהיה מלא מפה לפה, האזינו המשתתפים להרצאות מפי מיטב המומחים בתחום, וגם לדברים של דמויות ידועות כמו פרופ' אבי דגני ממכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, איש יחסי הציבור רני רהב ורמי לוי, הבעלים של רשת המרכולים שנושאת את שמו. הדוברים הסכימו ששיווק בדיגיטל הוא הדבר הבא והציעו דרכים ופתרונות כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

לצד הכנס התקיימה תערוכה בה הציגו חברות מתמחות בתחום את מרכולתן. דיילי ציפי טיילה בין הדוכנים, התעניינה, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

אלי מרון, מנכ"ל משותף בקבוצת סינרגיה

אלי מרון, מנכ"ל משותף בקבוצת סינרגיה

במרכז: ארזה בן עמי ארמה, מנכ"לית משותפת בקבוצת סינרגיה, ולצידה פרופ' אבי דגני, המייסד והבעלים של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה

במרכז: ארזה בן עמי ארמה, מנכ"לית משותפת בקבוצת סינרגיה, ולצידה פרופ' אבי דגני, המייסד והבעלים של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה

מימין: אלי מרון, מנכ"ל משותף בקבוצת סינרגיה

מימין: אלי מרון, מנכ"ל משותף בקבוצת סינרגיה

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים