ההאקתון הגאה של פייסבוק
יזמים רבים השתתפו לפני ימים אחדים בהאקתון מיוחד שערכה פייסבוק (Facebook) ישראל לכבוד אירועי הגאווה.
מטרתו של ההאקתון, שהתקיים במשרדי החברה בתל אביב, היא לשנות את הייצוג של המשפחה בפרסום בישראל. המשתתפים בו התבקשו לסייע ברעיונות לקמפיין פרסומי של מותג החיתולים Life Babies של סופר פארם, כאשר הפרסומת תופק ותעלה למדיה. עדיין לא נבחרו הזוכים.
נכחו בהאקתון אנשי קריאייטיב בכירים ממשרדי פרסום רבים בישראל ונציגים של ארגונים להט"ביים שונים. האירוע התקיים בשיתוף השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, ועיריית תל אביב-יפו.
בפייסבוק ישראל אומרים כי הרעיון שעומד מאחורי ההאקתון הוא שלפרסום יש השפעה מכרעת על גיבוש תפיסות ולכן, חשוב להראות את מגוון המשפחות הישראליות ולתת מקום למשפחות שונות – עם הורים משני המינים, הורים מאותו המים וכדומה.
אירוע זה הוא המשך ישיר לאירוע שקיימה החברה בשנה שעברה בסימן “יוצאים (מהארון) לפרסומות”, ובו נדונו ייצוג החברה הישראלית בפרסומות והיותה של המדיה מעצבת תודעה ותפיסת שוויון.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.
תגובות
(0)