ההאקתון הגאה של פייסבוק

מימין: עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; ויוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי

יזמים רבים השתתפו לפני ימים אחדים בהאקתון מיוחד שערכה פייסבוק (Facebook) ישראל לכבוד אירועי הגאווה.

מטרתו של ההאקתון, שהתקיים במשרדי החברה בתל אביב, היא לשנות את הייצוג של המשפחה בפרסום בישראל. המשתתפים בו התבקשו לסייע ברעיונות לקמפיין פרסומי של מותג החיתולים Life Babies של סופר פארם, כאשר הפרסומת תופק ותעלה למדיה. עדיין לא נבחרו הזוכים.

נכחו בהאקתון אנשי קריאייטיב בכירים ממשרדי פרסום רבים בישראל ונציגים של ארגונים להט"ביים שונים. האירוע התקיים בשיתוף השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, ועיריית תל אביב-יפו.

בפייסבוק ישראל אומרים כי הרעיון שעומד מאחורי ההאקתון הוא שלפרסום יש השפעה מכרעת על גיבוש תפיסות ולכן, חשוב להראות את מגוון המשפחות הישראליות ולתת מקום למשפחות שונות – עם הורים משני המינים, הורים מאותו המים וכדומה.

אירוע זה הוא המשך ישיר לאירוע שקיימה החברה בשנה שעברה בסימן “יוצאים (מהארון) לפרסומות”, ובו נדונו ייצוג החברה הישראלית בפרסומות והיותה של המדיה מעצבת תודעה ותפיסת שוויון.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; ויוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי

מימין: עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם; עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; ויוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים