קמינריו ובינת תקשורת התניעו את הפעילות המשותפת

מימין: אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת; חיים כהן, מנהל מכירות ישראל בקמינריו; וחן אזולאי, סמנכ"ל המכירות של בינת תקשורת

כ-20 מנהלי מכירות מבינת תקשורת הגיעו ביום ה' האחרון לסגור את השבוע ביאמה שבחוף השרון בהרצליה במפגש עם אנשי חברת אחסון ה-All-flash קמינריו.

מטעם בינת הגיעו, בין היתר, אלון בן צור, מנכ"ל החברה; חן אזולאי, סמנכ"ל המכירות; וגיל כהן, סמנכ"ל חטיבת המחשוב. את קמינריו ייצגו במפגש חיים כהן, מנהל מכירות ישראל; רון דוידי, מנהל פיתוח עסקי ב-EMEA; וצוות התמיכה בארץ.

בירה וקוקטיילים (במתינות, צריך לנהוג הביתה…), אוכל טוב ומוזיקת רקע תרמו לאווירה הנעימה ששררה במקום.

דוידי אמר כי במקביל לעובדה שקמינריו פיתחה טכנולוגיית אחסון חדשנית והתבססה בישראל, הגיעה העת להרחיב את העסקים בישראל. לדבריו, "הדרך לעשות זאת היא באמצעות השותפות עם בינת תקשורת, שתוכל להרחיב את האחיזה שלנו בשוק הישראלי".

"לקמינירו יש אמונה מלאה בבינת תקשורת, באנשיה וביכולותיה, ואנו נפעל עמה בשיתוף פעולה הדוק ותמיכה איתנה", ציין דוידי.

כהן אמר שקמינריו שינתה את מודל העבודה ועברה בשנה האחרונה למכירות באמצעות שותפים עסקיים. "עסקי קמינריו בישראל ממוקדים ב-100% בפעילות עם שותפים, ופעילותנו עם בינת תסייע לנו להגדיל את עסקינו בישראל", אמר במפגש.

מאחר שבימים אלה אין אירוע בלי רחפן, הסתיים המפגש בחידון ידע לאנשי בינת תקשורת בנושא קמינריו, שהזוכה בו חזר הביתה עם רחפן משוכלל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת; חיים כהן, מנהל מכירות ישראל בקמינריו; וחן אזולאי, סמנכ"ל המכירות של בינת תקשורת

מימין: אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת; חיים כהן, מנהל מכירות ישראל בקמינריו; וחן אזולאי, סמנכ"ל המכירות של בינת תקשורת

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים