בא לבקר במאורת הנמר: רן רייכברג, מנכ"ל TingZ
לפני מספר חודשים, כאשר אמיר גולן ורונן פישר, מנכ"לים משותפים ב-CodeOasis, התארחו במאורה וסיפרו לי שחברו לרן רייכברג, לשעבר מנהל מרכז התמחות מובייל במטריקס, אמרתי להם: "אם חברתם לרייכברג, אני יכול להבטיח לכם שהימרתם נכון". כעבור מספר חודשים, כאשר רייכברג, הפעם כבר בתור מנכ"ל TingZ, החברה החדשה שהקים בשיתוף עם CodeOasis, פרסם מאמר ב-TheMarker אודות המלצות ועדת שטרום וההזדמנות הגדולה של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הבנקאות, התקשרתי אליו, בירכתי אותו והזמנתי אותו לבקר במאורה.
"דמיין את התסריט הבא", אמר רייכברג לנמר. "לקוח נכנס לרשת אופנה. מערכת החיישנים הפרושה בחנות מזהה אותו מיד כחבר מועדון מועדף. המוכר הראשון שמזהה אותו באפליקציה שלו מעדכן את חבריו שהוא ניגש לטפל בו. הם מחליפים כמה מילים ובמקביל, המוכר מתעדכן בהיסטוריית הקניות שלו, כפי שמתועדת באפליקציה. על רקע זה, הוא מציע לו מבצע בעל ערך המיועד רק לחברי מועדון מועדפים כמוהו. מכאן הדרך לרכישה קצרה".
יכולות אלה נכנסות בימים אלה חזק לעולם הבנקאות והביטוח, במיוחד עם ההתקדמות ברגולציה. "לדוגמה", אמר רייכברג, "תאר לעצמך מצב בו לקוח דיגיטלי שמעוניין להשקיע 100 אלף שקלים יציע אותם לבנק כהפקדה לפיקדון על תנאי. בפועל, הפיקדון יופקד רק כאשר לקוח דיגיטלי אחר יציע את הריבית שתשביע את רצונו של הלקוח הראשון, והבנק כמובן יגבה את חלקו בעסקה, דרך עמלה או אחוז מהתשואה".
TingZ משמשת כבית תוכנה לסטארט-אפים שמתכננים להפוך את הפעילות של לקוחותיהם בערוץ הדיגיטלי למקור הכנסה מבטיח. כמו כן, החברה היא ספקית לחברות מסורתיות, שבונות בימים אלה את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהן ומתכננות, יחד עם רייכברג, את הערוצים העסקיים החדשים שיתבססו על הערוץ הדיגיטלי, לצד מקורות ההכנסה המסורתיים.
לא חלפה שנה מאז רייכברג חבר ל-CodeOasis ו-TingZ כבר מונה 12 עובדים ונמצאת בקדחת גיוסים של עובדים. רייכברג מתעתד לצקת את הרעיונות החדשניים והמקוריים שלו ל-TingZ ולהפוך את הלקוחות שלה לחדשניים, היצירתיים, המדלוורים והמצליחים ביותר בשוק.
הוא שלף בפגישתנו דוגמאות כאילו היה קוסם השולף ארנבים מהכובע. ההתרגשות שלו הדביקה גם אותי וכמו תמיד, נחפזתי לעזור. נראה ש-TingZ, עם תחילת השנה החדשה, יוצאת לדרך עם הרבה גאווה.
תגובות
(0)