הפרס של סייברינט – הזכייה העולמית של החברה הישראלית
הבלאק פריידיי, שיצוין בחודש הבא, הוא אירוע שגורם לעלייה של מאות אחוזים בפשיעה אונליין – מה שמצריך מהקמעונאים לאמץ פתרונות הגנתיים מתקדמים. על הרקע הזה נערך באחרונה אירוע בלסטר שבבריטניה, בהפקת Retail Risk ובהשתתפות חברות טכנולוגיה מכל העולם. אחת המשתתפות, חברת הסייבר הישראלית סייברינט, זכתה במהלכו בפרס על חדשנות טכנולוגית.
התואר שבו זכתה סייברינט הוא פתרון האונליין החדשני ביותר (Most Innovative Online Solution). הוא ניתן על חדשנות טכנולוגית ופריצה בתחום ניהול המרחב הדיגיטלי במניעת הונאות סייבר, כמו גם על הגישה החדשנית שנוקטת החברה בניהול מודולים מתקדמים לניטור וסיכול איומים במרחב הדיגיטלי, הגנות מותג, ניהול סיכונים וניהול איומי מיילים.
נותני הפרס התרשמו מהפתרון הטכנולוגי של סייברינט, שמנוהל בזמן אמת על ידי אלגוריתמים מתוחכמים של למידת מכונה ובינה מלאכותית, יחד עם צוות סייבר גלובלי של אנליסטים יוצאי יחידת 8200. החברה אף הצהירה באחרונה על הצטרפותה לארגון RCISC, המגן על הקמעונאים בארצות הברית.
אמיר אופק, מנכ"ל סייברינט, ציין כי "פרס זה מצטרף להכרה מצד גורמים אחרים בתעשיית הסייבר העולמית. כל זה מתאפשר הודות למצוינות הצוות שלנו בארץ ובעולם, שמגן הן על הסביבה הדיגיטלית של הלקוח והן על הרשת הפנימית שלו בצורה האפקטיבית ביותר".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.
תגובות
(0)