מה משותף לקבוצת יעל, ממשק משתמש ושואב אבק דייסון?
בכנס פרודקט איקס – ProductX – הכינוס השנתי בתחום ניהול המוצר, שהתקיים בתל אביב באחרונה, השתתפה בין היתר יוניק יו.איי מבית ריל קומרס, זרוע הדיגיטל של קבוצת יעל.
כזכור, עם הצטרפותה של ריל קומרס לקבוצת Yael הפכה החברה לזרוע הדיגיטל של הקבוצה, אשר תהיה אחראית על פרויקטים גדולים בתחומי הדיגיטל, הקמת אתרים מורכבים עבור ארגונים גדולים בעולמות האנטרפרייז, פיתוח אפליקציות מובייל, אפיון UX ועיצוב UI. סטודיו יוניק יו.איי, שהינו חלק מריל קומרס, מתמחה במחקרי שימושיות, אפיון UX, עיצוב UI ואסטרטגיית מוצר.
הדוכן של יוניק יו.איי הצליח לעורר עניין רב בקרב משתתפי הכנס – אנשי חוויית משתמש ומנהלי מוצר מארגונים מכל המשק – בין היתר, באמצעות 'אתגר ה-UX' שהוא ממשק משתמש המדגים את תהליך אפיון חוויית המשתמש באופן "גרוע בצורה גאונית", כפי שהיטיבה לסכם אחת ממשתתפות הכנס.
לירון אלדר, מנכ"ל יוניק יו.איי: "היות שאנחנו פועלים בעולמות חוויית המשתמש, חשבנו כי זו תהיה דרך מעניינת לבטא את ערך ה-UX באמצעות חוויה מאתגרת, ממנה אפשר בקלות להסיק עד כמה מלאכת המחקר והאפיון קריטית לשם יצירת חוויית שימוש מיטבית. שמחתי להיווכח כי המטרה הושגה – קיבלנו המון מחמאות ונוצרו קשרים איכותיים".
את האתגר של מילוי הטופס הגרוע-הגאוני הזה צלח במהירות שיא של דקה ו-11 שניות משה צדקה מבנק לאומי, אשר זכה בלא פחות משואב אבק דייסון משוכלל. ככה זה כשאתה נשאב כל כולך למשימה!
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה
תגובות
(0)