באו לבקר במאורת הנמר: בעלי OH! אורנשטיין חושן תקשורת ואסטרטגיה

23/06/2020 16:30
מימין: איתמר חושן והדן אורנשטיין, OH! אורנשטיין חושן, תקשורת ואסטרטגיה צילום: פלי הנמר

בשבוע שעבר הצטיידו במסיכות וקפצו לביקור במאורת הנמר הדן אורנשטיין ואיתמר חושן – שותפים מייסדים ב-OH! אורנשטיין חושן, תקשורת ואסטרטגיה, פירמת ייעוץ תקשורת, ניהול משברים ואסטרטגיה.

מימין: איתמר חושן והדן אורנשטיין, OH! אורנשטיין חושן, תקשורת ואסטרטגיה צילום: פלי הנמר

מימין: איתמר חושן והדן אורנשטיין, OH! אורנשטיין חושן, תקשורת ואסטרטגיה צילום: פלי הנמר

קצת רקע. אורנשטיין, עו"ד, החל את הקריירה התקשורתית שלו בשנת 2005 במערכת ידיעות אחרונות בירושלים ובהמשך עבד יחד עם דוברת משרד המשפטים לשעבר, אתי אשד. בהמשך אף התמחה ברשות ההגבלים העסקיים ועבד בה כעו"ד. בשנת 2008 הצטרף לרימון כהן והקים מחלקה בתחום עסקים ורגולציה. חושן, גם הוא עו"ד, החל את דרכו המקצועית בשנת 2005 כעורך בדסק החדשות של ידיעות אחרונות, בהמשך עבר לישראל היום ואף ביקר לזמן קצר במערכת דה מרקר. ב-2012 נפגשו דרכיהם במשרד רימון כהן, שם טיפלו יחד בלקוחות מעולם המשפט, הכלכלה והטכנולוגיה ואף טיפלו במספר לא מבוטל של משברים. בסוף 2017, כשהם שותפים במשרד, פרשו לדרך עצמאית והקימו את הפירמה שלהם OH! אורנשטיין חושן.

כיום, משרדם מטפל ביותר מ-30 לקוחות קבועים ומתמחה ביחסי ציבור וניהול מוניטין, בניהול משברים, בייצוג תקשורתי בהליכים משפטיים ועוד. בשנת 2018 זכה המשרד בשני פרסים בתחרות "האריה השואג" של איגוד יועצי התקשורת בישראל,ובשנת 2019 חתם המשרד על שיתוף פעולה עם Racepoint Global, פירמה המדורגת כיום כאחת המובילות בארה"ב בענף הטכנולוגיה.

נשמע שאתם עושים חיל, אבל מה בעצם מבדל אתכם מפירמות ייעוץ תקשורת אחרות?

"כדי לתת שירות טוב באמת – צריך לעבוד קשה, ולצערנו, או לשמחתנו, זה לא דבר שכיח. אנו תמיד מסתכלים על מה שאנו מציעים מהצד של הלקוח, שבוחן לא רק את נקודת המבט התקשורתית, אלא גם את המטרה העסקית, את מעגלי ההתייחסות, ועוד. בעבודה עם חברות עסקיות, ההתעמקות, הירידה לפרטים, ההשקעה היתרה, היכולת להתמודד עם חומרים "קשים" – היא שמאפשרת למצוא את הזוויות המקוריות – אלו שאי אפשר להגיע אליהן כשרק חושבים על 'עוד אייטם'. אנחנו חושבים, שהלקוחות של היום מצפים למעורבות ולהתעמקות רבים יותר מצד האנשים שמטפלים להם בדברים הכי רגישים, וכפירמה צעירה, אנו יותר ערוכים 'להפשיל שרוולים'. הקשר האישי והישיר שלנו עם הכתבים והעורכים, שעד היום נשמר, גם כשהמשרד חווה גדילה מתמדת, שומר עלינו 'חדים', מעודכנים ומאפשר לנו לתת "הערכת מצב" הרבה יותר מדויקת בכל סיטואציה תקשורתית".

מי הלקוח האחרון שצירפתם?

"לאחרונה התחלנו לייעץ לענקית המדיה והתקשורת הבינלאומיתVerizon Media . החברה, הנחשבת ל-20 בגודלה בארצות הברית, משמשת 'בית' לשורה של מותגי-על בתחום התוכן, כגון TechCrunch, HuffPost, Yahoo, Engadget ומפתחת כלים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים למפרסמים ולבעלי אתרים להגיע לקהלים שלהם באופן מדויק ומדוד".

יפה. ועם מי אתם עוד עובדים?

בין הלקוחות שלנו נמצאת חברת אדלטק, שבשבוע שעבר זכתה במכרז לרכישת תחנת הכוח ברמת חובב; קבוצת תדיראן, אשר בימים אלה ממציאה עצמה מחדש כחברת טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הטיפול באוויר; קבוצת טלכלל, המחזיקה, בין היתר, בפלטפורמות המתנות BUYME; קבוצת טדי שגיא והחברות הבנות בקבוצה, בהן חברת הסייבר KAPE, מתחם העבודה המשותף LABS, חברת "לים" דיוטי פרי ועוד; מרכז החדשנות Highroad, המתמחה בטכנולוגיות אורבניות; פלטפורמת הנסיעות העסקיותArbitrip ; ועוד. בנוסף, אנו עובדים עם משרדי עורכי דין מובילים, כגון מ.פירון ושות'; פרל כהן צדק לצר ברץ; ליפא מאיר; יהודה רוה; שביט בר-און ועוד.

אנו חיים בתקופה קצת משונה. איך התמודדתם עם משבר הקורונה?

"אנו שמחים לומר, שלפחות הגל הראשון עבר ולא חווינו פגיעה עסקית משמעותית. כדי לתת לכולנו מסגרת עבודה, פתחנו כל בוקר בישיבת צוות בזום וכל ערב הסתיים בדו"ח מפורט של כל יועץ. כך קיבלנו תמונת מצב טובה על כל לקוח, הלקוחות זכו לשירות אישי ומסור וקיבלו מעטפת תקשורתית מלאה, והעובדים זכו להמשך עבודה סדירה עם סדר יום עצמאי. מי שיבדוק בפייסבוק שלנו, יוכל לראות כיצד לקוחות המשרד זכו לחשיפה – ואפילו מוגברת – במיוחד בשיא המשבר. על כך הם הודו לנו, הביעו אמון ונשארו איתנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים