כשוויסקי וטכנולוגיה נפגשים: סלקום ואריסטה במפגש נטוורקינג רווי אלכוהול
בתחילת השבוע אירחה חברת סלקום קבוצת מנהלים מלקוחותיה העסקיים, למפגש נטוורקינג והיכרות עם פתרונות של היצרן אריסטה (Arista) – שותף עסקי בכיר של החברה.
האיוונט, שנקרא "כשוויסקי וטכנולוגיה נפגשים", התקיים במקום מיוחד צמוד לאיצטדיון בלומפילד ביפו בשם M&H, שהוא מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל. המזקקה הוקמה על ידי קבוצת חברים, יזמי סטארט-אפים והיי-טק, חובבי וויסקי, שמאוד אוהבים לשתות וויסקי וחלמו על הקמת מזקקת וויסקי ישראלית. המוכר ביניהם הוא גל למשפחת קלקשטיין, מבעלי המניות בחברת האלגו-טריידינג פיינל.
אז על מה דיברו לאחר שנשנשו ולפני שטעמו מבחר של ארבעה סוגי ויסקי ישראלי? הינה התשובה: גיא אלכסנדר הציג את אסטרטגיית אריסטה ואת כיווני ההתפתחות הטכנולוגיים העתידיים; אריאל פיסצקי, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-טבולה, תיאר סיפור לקוח בו הציג את היתרונות של פתרונות אריסטה לטבולה, בשילוב עם סלקום כשותף בכיר של אריסטה; ונדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום, הנחה.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות
מימין: רוני בן סימון, מנהל תיקי לקוחות אנטרפרייז, ועמי שטרמר, מנהל מחלקת שירות אגף לקוחות עסקיים, סלקום. צילום: סלקום
תגובות
(0)