חברת הפינטק שחגגה עם האומנים המובילים בעולם: מסיבת הענק של ראפיד

הדיג'יים המובילים (מהטופ 10 העולמיים) העיפו את המסיבה של ראפיד. טייסטו. צילום: אקליפס מדיה

חברת ראפיד (Rapyd) חגגה באחרונה במסיבת ענק. האירוע המדובר נערך בלילה שבין הימים ד'-ה', והתקיים בשני מוקדים.

תחילה, עובדי החברה הוזמנו לגג בנייני עזריאלי בתל אביב, שם נערכה מסיבה בה תיקלטו הדיג'יים טייסטו, נרבו וסקאזי. לאחר מכן, עובדי החברה עברו לביתן 1, שם התחילה המסיבה הענקית, בה הופיעו דיג'יי טייסטו, מרטין גריקס, ארמין, נרבו, סקאזי, איתי גאלו ואינפקטד מאשרום. לאירוע זה הוזמנו עובדי החברה, אורחי העובדים, והזוכים בפתרון החידה שפורסמה במהלך השבוע כחלק מהקמפיין.

מטרת המסיבה הייתה לציין את נקודת השיא אליה הגיעה ראפיד בהיי-טק העולמי, בישראל ובתל אביב. מדובר באירוע בסדר גודל שטרם נראה בארץ, ואליו הגיעו האומנים הגדולים ביותר בעולם. מטרה נוספת של המסיבה הייתה להנגיש לעובדי החברה אומנים מחו"ל, לאחר שנתיים בהן נגיף הקורונה הקשה על קיום אירועים ומסיבות.

אירוע בסדר גודל שטרם נראה בארץ

כהכנה למסיבה, השיקה ראפיד קמפיין שילוט חוצות נרחב, וכמו כן פורסם ברשת אתגר טכנולוגי חדש, שמיועד לגיוס אנשי טכנולוגיה לחברה. החידה נועדה לגיוס הטובות והטובים ביותר לחברה. בשילוט המדובר היה ניתן להבחין בכמעט כל נקודה מרכזית בעיר – החל מכיכר אתרים, דיזינגוף סנטר, מגדלי עזריאלי, תחנות אוטובוס רבות בעיר, דף אינסטגרם סודי ועוד.

בנוסף לקמפיין השילוט, החברה ארגנה מספר אירועי פתע ברחבי העיר, בהם הפתיעו דיי ג'יי טוקסיק את העוברים ושבים בטיילת תל אביב בהופעה ספונטנית, דיי ג'יי סקאזי את עוברי האורח ברוטשילד, ואיתי גאלו הופיע בשוק הפשפשים.

מעבר לכל זה התקיימו בסמוך למלון הילטון ובדיזינגוף מופעי רחפנים, שהציגו את סמל המסיבה שאפיין גם את שלטי החוצות ומיתג את מסיבות הפתע והמסיבה המרכזית. בכל מסיבת רחוב מסוג זה חולקו גם חולצות ממותגות, שנורו על ידי תותח חולצות למרחקים, וגלידות ממותגות עם סמל המשולש שעל פיו מותגה המסיבה.

אריק שטילמן, מנכ"ל וממייסדי ראפיד: "העובדים ב-ראפיד משקיעים מדי יום במסירות ובעבודה קשה, ולכן חשוב לנו לתגמל אותם. אנו רוצים להציע מקום עבודה חווייתי ומתגמל, אליו העובדים נהנים להגיע מידי יום לעבודה. כמו כן, באמצעות המסיבה אנו מצפים להגיע לעובדים נוספים ולהציע להם להצטרף אלינו לחברה. באירוע מתמשך וגדול, בסדר גודל כזה, שמנו דגש על בחירת ספקים, כך שנסייע לעסקים קטנים לצמוח לאחר משבר הקורונה. בחרנו ספקים ממקומות שונים בארץ, בניהם מעוטף עזה".

דיילי ציפי צפתה, קפצה באוויר וחזרה עם תמונות

מדג'ים אל תוך הלילה במסיבה של ראפיד. ארמין. צילום: אקליפס מדיה

מדג'ים אל תוך הלילה במסיבה של ראפיד. ארמין. צילום: אקליפס מדיה

הדיג'יים המובילים (מהטופ 10 העולמיים) העיפו את המסיבה של ראפיד. טייסטו. צילום: אקליפס מדיה

הדיג'יים המובילים (מהטופ 10 העולמיים) העיפו את המסיבה של ראפיד. טייסטו. צילום: אקליפס מדיה

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים