שירה בר יוסף תנהל את מערך חוויית הלקוח בסייבריזן

שירה בר יוסף, מנהלת מערך חוויית הלקוח בסייבריזן.

סייבריזן הודיעה היום (א') על מינויה של שירה בר יוסף (ויצמן) לתפקיד מנהלת מערך חוויית הלקוח בחברה (SVP Technical Customer Experience). היא תנהל את מערך תמיכת חוויית הלקוח בסייבריזן ותרכז תחתיה צוותי תמיכה ופיתוח. בר יוסף מביאה עמה 20 שנות ניסיון, עם פעילות במגוון תחומים של תפעול מכירות, תמיכת לקוחות, שירותים טכניים ופיתוח. בתפקידה הקודם היא שימשה כסמנכ"לית תפעול מכירות בצ'ק פוינט והייתה חלק מהנהלת החברה. ברזומה שלה תפקידי ניהול בכירים נוספים, כגון סמנכ"לית תמיכת לקוחות ומנהלת שירותים מקצועיים גלובלית. בר יוסף היא בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במדעי המחשב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים