כלי שפיתחו עובדים יזמים ויצירתיים עושה אנליזה בשניות במקום בימים

חלק מחברי הצוות הזוכה. מימין: אביאל אלייזה, דור פוניס ורותם בלומברג (חסרים בתמונה גרש יגודייב ורועי אייזיקוביץ, שגם הם חלק מחברי הצוות הזוכה)

חברת איירספן ערכה עם עובדיה בישראל ובעולם האקתון יצירתיות וחדשנות. במסגרתו, הם התבקשו לפתח מוצר חדשני שמתכתב עם מוצרי החברה, או כזה המייצר ערך מוסף לעובדי החברה. איירספאן מפתחת פתרונות חומרה ותוכנה עבור רשתות 5G, שמיועדים להגדיל את כיסוי הרשת ואת קצבי הגלישה ולאפשר פריסה קלה ומהירה. אירוע ההאקתון כלל צוותים מישראל ומהודו. אחד הצוותים בהודו, למשל, פיתח אפליקציה שמעודדת תהליכי מדיטציה.

הצוות שזכה כלל חמישה חברים, וכל אחד מהם זכה בפלייסטיישן 5. הצוות הזוכה פיתח כלי, שמבצע אנליזה של תהליכים במערכת של איירספן. הכלי שפותח מאפשר לעשות בשניות מה שלוקח היום למהנדס מנוסה שעות או ימים. הצוות שילב בכלי לוגיקה המתבססת על ניסיון של שנים, מנתחת נתונים מהשטח ומייצרת ניתוח של מצב הרשת במהירות מדהימה. הכלי פותח תוך ימים ספורים מרמה רעיונית לרמת בשלות גבוהה, שמאפשרת להשתמש בו באופן מיידי.

"כמרכז פיתוח ישראלי של חברת תקשורת גלובלית, המפתחת מוצרים חדשניים ופתרונות עבור מפעילות סלולר שמחפשות פתרון ייחודי שדורש פיתוח ספציפי, היה לנו חשוב לעודד את העובדים שלנו לחשיבה מחוץ לקופסה", אמר אורי הראלי, מנכ"ל איירספן ישראל. "מעבר למרתון המאתגר שארך כיומיים, אני מתרגש מהעובדה שיש בידינו כעת כלי, שיסייע לנו לפתור בעיות במהירות ובקלות וכפועל יוצא לייעל את העבודה שלנו בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים