מי שאומר שהיי-טק זה מועדון לגברים בלבד טועה, בגדול…
סינמדיה, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לעולם הווידיאו והסטרימינג, הציבה לעצמה מטרה – להגיע לשיעור גבוה של נשים בתפקידי מפתח בחברה ולשילוב כמה שיותר נשים בתפקידים טכנולוגיים.
בשנה האחרונה הוקם בחברה צוות משימה מיוחד שמטרתו להגיע ליעדים האלה, שאחד מתוצריו הוא קמפיין חדש המעודד נשים לבחור מקצועות טכנולוגיים, מזווית מקורית: "השפה האמיתית של ההיי-טק" שייכת לנשים, ושלל דוגמאות בשפה העברית מדגימות את זה: תוכנה, רשת, נוזקה, סימולציה, חומרה, שפה, שורה ועוד. המהלך כולל סרטון רשת משעשע שהחברה משיקה השבוע, בהשתתפות עובדות ועובדי החברה המציגים מגוון מושגים מעולם ההייטק, כולם בלשון נקבה.
"אנו פועלים למימוש היעדים הללו מדי יום, כך שהקמפיין הוא רק ביטוי טבעי לפעילות שנעשית בשגרה", אומרת יעל פאינרו, מנכ"לית מרכז הפיתוח הישראלי של סינמדיה וסגנית נשיא בכירה לאבטחה בחברה הגלובלית. "המאמצים שהשקענו להעלאת אחוז הנשים בחברה כבר נושאים פירות עם 32% נשים בחברה, מעל הממוצע בישראל, מתוכן יותר מ-25% נשים בעמדות ניהול, והשנה אנחנו מתכוונים להמשיך במגמה".
תגובות
(0)